322 2970 937 98+

خدمات پشتیبانی 24 / 7

طراحی سایت آموزشگاهی

طراحی سایت آموزشگاهی (طراحی سایت آموزشی)

خدمات طراحی سایت آموزشگاهی حرفه ای و اختصاصی می تواند تجارت شما را برای همیشه بیمه کند. اگر شما در تجارت خود از اساتید و مشاوران تحصیلی حرفه‌ای بهره می‌برید، به یک سایت آموزشی با کیفیت برای موفقیت نیاز خواهید داشت. در شرکت طراحی سایت زیگماکد ، تمام تمرکز تیم طراحی در به نمایش گذاشتن کیفیت بالای آموزش در واحد آموزشی شماست. در این شرکت، طراحی سایت آموزشگاهی شما با نهایت دقت و کیفیت به انجام خواهد رسید. طراحان زیگماکد نیازهای دانش آموزان و دانشجو ها را به خوبی شناسایی می‌کنند و با در نظر گرفتن نیازهای آن‌ها، راه‌اندازی سایت آموزشگاهی شما را به نحو احسن به انجام می‌رسانند.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

طراحی وب سایت آموزشگاهی و چرایی انجام آن

نیاز طراحی سایت آموزشگاهی بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود، در دنیایی که افراد حتی برای یک خرید ساده هم به ندرت از منزل خارج می‌شوند. طراحی سایت آموزشگاهی با هدف ارائه اطلاعات به کاربران راه‌اندازی می‌شود. افراد با مشاهده سایت آموزشگاهی، دیگر نیازی به مراجعه به آموزشگاه‌های متعدد نخواهند داشت. وب سایت آموزشگاهی، اطلاعات را به صورت طبقه بندی شده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در طراحی سایت آموزشگاهی اطلاعات جامعی در خصوص دوره‌ها، مدرسان و هزینه‌های آموزشگاهی گنجانده می‌شود. نکته حائز اهمیت در یک فضای آموزشی، آرامش موجود در آن فضا است. شما با راه‌اندازی سایت آموزشی از میزان مراجعه‌ی حضوری به آموزشگاه خود تا حد زیادی می‌کاهید؛ از این رو طراحی سایت آموزشگاهی به ارتقا سطح آموزشی واحد آموزشی شما نیز می‌افزاید.

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال سایت آموزشگاهی منسجمی می‌گردند تا آموزش‌های آنلاینی را برای این افراد فراهم کند. با وجود مشغله‌های فراوانی که در زندگی امروزی به وجود آمده است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در فضای منزل خود از آموزش‌های مورد نیاز بهره ببرند. شرکت زیگماکد با توجه به شناسایی نیاز این افراد، دوره‌های آموزشی  را در طراحی سایت  می‌گنجاند تا این افراد، دیگر نیازی به مراجعه به آموزشگاه نداشته باشند و بتوانند تنها با یافتن آموزشگاهی که از سایت مناسبی برخوردار است، نیازهای آموزشی خود را برطرف کنند.

طراحی سایت آموزشگاهی شامل چه نکاتی می‌شود؟

طراحی سایت آموزشگاهی

طراحی سایت آموزشگاهی در زمینه های مختلف

سایت آموزشگاهی برای مدارس

سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌ زبان‌

سایت آموزشگاهی برای کامپیوتر

سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌ هنر

سایت آموزشگاهی برای آموزشگاه‌ فنی

سایت آموزشگاهی برایبرنامه نویسی

طراحی سایت آموزشگاهی و امکاناتی که شرکت زیگماکد در آن لحاظ می‌کند

در طراحی سایت آموزشگاهی تمام امکانات و ویژگی هایی که مورد نیازتان باشد را برای شما در سایت قرار می دهیم. هر واحد آموزشی برای آموزش به دانشجویان خود قوانین و الگوهایی را در نظر می‌گیرد و بر اساس اولویت‌ها و روش‌های آموزشی خود به امکاناتی منحصر به فردی هم نیاز خواهد داشت. افراد در مراجعه به یک سایت آموزشی به دنبال امکانات و اطلاعات خاصی می‌گردند که باید در ایجاد وب سایت آموزشگاهی گنجانده شده باشند. در اینجا به برخی از امکانات یک سایت آموزشی اشاره خواهیم کرد.

طراحی سایت آموزشگاهی و امکانات

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

چه ویژگی‌ و امکاناتی را در طراحی سایت آموزشگاهی ارائه میدهیم

موزشگاهی باید دارای چه امکاناتی باشد

نیاز سنجی و شناخت مشتری

تم گرافیکی اختصاصی

برنامه نویسی و توسعه فنی

فرآیند طراحی سایت آموزشگاهی

ورود اطلاعات و صفحه آرایی

تست های فنی و کنترل کیفی

آموزش و تحویل نهایی

مزایای طراحی سایت آموزشگاهی

با طراحی و ساخت سایت آموزشی می‌توانید دانش و علم خود را به راحتی به دیگران منتقل کنید.  خیلی از مدرسان اطلاعات و فایل‌های آموزشی خود را در بستر فضای مجازی قرار نمی‌دهند زیرا امکان کپی برداری و انتشار غیرقانونی زیاد است اما در بستر سایت آموزشی امنیت کامل برقرار می‌شود و امکان استفاده از فایل های آموزشی تنها در خود سایت میسر است، همچنین می‌توانید فایل های خود را به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه در اختیار استفاده کنندگان قرار دهید. طراحی وب سایت آموزشی مانند یک کتابخانه عمل می‌کند که به جای حمل کتاب ها و جزوات آموزشی، آنها را در سایت قرار می‌دهد. افزایش ارتباط بین استاد و استفاده کنندگان از وب سایت هم از مهمترین مزیت های ساخت سایت آموزشگاهی است. وب سایت ها امروزه مزایای بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهند که زیگماکد در این زمینه وب سایت های بسیاری را تولید و طراحی نموده است پس با خیال راحت آموزشگاه آنلاین خود را به ما بسپارید 

Young-man-studying-online-Converted
مخاطبان سایت آموزشی چه کسانی هستند؟

مخاطبان سایت آموزشی چه کسانی هستند؟

دو گروه مخاطب برای سایت آموزشی وجود دارد. گروه اول افرادی هستند که از وب سایت های  آموزشی استفاده می‌کنند و گروه دوم افرادی هستند که حرفه و تخصصی دارند و می‌خواهند آموزشی را در اختیار مجموعه ای از افراد قرار دهند. شما می‌توانید واسطی بین گروه اول و دوم باشید و اگر دارای تخصصی هستید که می‌خواهید آن را در اختیار عموم و یا عده خاصی قرار دهید می‌توانید با ساخت سایت آموزشی برای خود درآمدزایی کنید.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

اهمیت ساخت وب سایت آموزشی

با طراحی سایت آموزش مجازی می‌توانید دسترسی به فایل های زیادی را برای کاربران فراهم کنید. از جمله فایل های متنی مانند کتاب و pdf، منابع صوتی، تصویری، کتابخانه های الکترونیک، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ویدئوهای آموزشی و… نمونه از منابع آموزشی برای کاربران است. دسترسی به این فایل ها با وب سایت های آموزشگاهی بسیار آسان است. حتی کلاس‌های آنلاین و گفتگوی مجازی با دانش آموزان و دانشجویان در سایت های آموزشی قابل اجرا است. فروش فایل های آموزشی نیز یکی از روش‌های کسب درآمد ازسایت های آموزشی است.

مدت زمان انجام طراحی سایت آموزشگاهی

 وقتی ما برای طراحی سایت آموزشگاهی وارد عمل می‌شویم، مشتری باید منتظر سایت بسیار منحصر فردی باشد، بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی سایت چند روزی بیشتر از حالت عادی به طول می‌انجامد. ما در شرکت زیگماکد برای تمام واحدهای آموزشگاهی، طراحی سایت را به صورت کاملا انحصاری انجام می‌دهیم. ما به دنبال طراحی سایت منحصر به فردی هستیم تا سایت شما را از دیگر سایت‌های آموزشگاهی متمایز کند. میانگین بازه زمانی مورد نیاز برای طراحی سایت آموزشگاهی حدود 40 الی 60 روز کاری در نظر گرفته می‌شود ولی به صورت پکیج های آماده آموزشگاهی این زمان به 15 روز کاهش می یاید. طراحی سایت برای رونق آموزشگاه شما بسیار حائز اهمیت است، اما در شرکت طراحی سایت زیگماکد به خوبی از اهمیت سایت برای شما آگاهی داریم. ما به دنبال شناسایی اصلی‌ترین نیازهای شما خواهیم بود. امکاناتی که در واحد آموزشی شما در اختیار مراجعان قرار داده می‌شود، سرمایه‌های گران بهای شما هستند و امر آموزش را برای اساتید و مراجعان با لذت بیشتری همراه می‌کنند. ما در طراحی سایت آموزشی و آموزشگاهی، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تمام امکانات واحد آموزشی شما به خوبی به کاربران معرفی شود. سایت آموزشگاهی اولین نماینده نظام آموزشی واحد آموزشی شما است که می‌تواند کیفیت آموزشی در واحد شما را تایید کند. مراجعان زمانی که در سایت شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را یافته باشند، به شیوه‌های آموزشی شما اطمینان کرده و در اسرع وقت برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی شما وارد عمل می‌شوند.

سوالات متداول

User research-cuate

تیم مارکتینگ زیگماکد پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی وب سایت در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی زیگماکد ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری وب سایت آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس: 09372970322

پس از طراحی سایت آموزشی و تکمیل فرایند ساخت، تا یک سال پشتیبانی کامل اوب سایت شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت زیگماکد انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین زیگماکد و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

تمام خدمات طراحی وب سایت زیگماکد، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

4 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    جهت درخواست مشاوره سایت آموزشگاهی فرم درخواست ارسال کردم

    1. سلام و عرض ادب
      درخواست شما دریافت و در حال بررسی است
      بزودی کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت
      اگر درخواست یا پرسش دیگری دارید لطفا با ما در میان بگذارید.
      تیم پشتیبانی زیگماکد، همواره خدمت‌گزار شماست.
      با سپاس

  2. با سلام
    درخواست مشاوره برای طراحی وبسایت آموزشی دارم.
    شماره تماس رو براتون اس ام اس کردم

    1. سلام عرض ادب
      کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت
      از صبر و شکیبایی شما متسکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره رایگان

زیگــــماکد

جهت تسریع در پاسخگویی لطفا موارد زیر را با دقت وارد و انتخاب کنید

اطلاعات تماس خود را وارد کنید
لطفا یکی از گزینه هارا انتخاب کنید
نوع خدمات مورد نیاز را مشخص کنید