322 2970 937 98+

خدمات پشتیبانی 24 / 7

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی با وردپرس

طراحی سایت خدماتی با وردپرس زیرمجموعه ای از خدمات طراحی سایت در شرکت زیگماکد به شمار می‌آید. از این طریق فرصتی بی نظیر برای کسب و کار هایی فراهم ساخته است که قصد دارند خدمات خود را به صورت آنلاین به کاربران عرضه نمایند و از این طریق به درآمد بیشتری دست پیدا کنند. خدماتی مانند شرکت ، نظافت، تعمیرات اتومیبیل و لوازم برقی، خدمات فنی منزل، پرستاری،پزشکی، تاسیسات ساختمانی، حمل و نقل، پذیرایی، مسافرتی ، مهاجرتی و …

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی وب سایت خدماتی همین الان با مشاوران ما در زیگماکد ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

چه نکاتی را در طراحی وبسایت خدماتی باید در نظر داشته باشیم؟

چه نکاتی را در طراحی وبسایت خدماتی باید در نظر داشته باشیم؟

طراحی وب سایت خدماتی همانند طراحی سایت حرفه ای در سایر حوزه ها، جزئیات محسوسی را شامل می شود. یکی از این نکات، امکانات و قابلیت هایی است که یک سایت خدماتی اختصاصی ای باید در خود جای دهد. طبیعتا هر چه این ویژگی ها تکمیل تر باشند، ارائه خدمات شما به کاربران و مشتریانتان با کیفیت بالاتری انجام می شود. 

اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های سایت خدماتی کدامند؟

اگر چه وجود بخشی از امکانات هنگام راه اندازی سایت خدماتی الزامی و واجب است، اما وجود بعضی از این امکانات اصلی ترین ویژگی های سایت خدماتی شما به حساب می آید.

امکانات طراحی سایت خدماتی زیگماکد در یک نگاه

توسعه بی نهایت

چندکاربری

معرفی خدمات

اتصال درگاه پرداخت

ویژگی خدمات

ویرایش دسته بندی

پنل پیشرفته

پروفایل کاربر

فیلتر پیشرفته

بلاگ آموزشی

گالری تصویر

جستجو حرفه ای

بینهایت دسته‌بندی

سامانه پیامکی

تخفیف پیشرفته

جدول مشخصات

تیکتینگ و پشتیبانی

امکان رزرو آنلاین

دیدگاه کاربران

سئو پذیر

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت خدماتی

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت خدماتی

عوامل زیادی بر خدمات طراحی سایت اثرگذار هستند اما به طور کلی چند فاکتور اصلی برای قیمت وجود دارد. یکی از آن ها طراحی اختصاصی است. بسیاری از شرکت ها و طراحان سایت از قالب های آماده وردپرس استفاده می کنند که بسیار ارزان تر و راحت تر است. تیم زیگماکد طراحی سایت را به صورت اختصاصی و منحصر به هر مشتری انجام می دهد. در ادامه مهم ترین عوامل موثر بر قیمت طراحی وبسایت خدماتی آورده شده است.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

کیفیت و امنیت هاست

کیفیت و امنیت هاست عامل مهم تاثیرگذار بر قیمت سایت است. در طراحی سایت خدماتی، امنیت پرداخت ها مهم است؛ بنابراین باید از یک هاست معتبر قبل استفاده کرد.

نوع شرکت طراحی سایت

نوع شرکت به عنوان عامل اثرگذار بر قیمت، به معنای میزان حرفه‌ای بودن تیم طراحی سایت آن است. هرقدر تیم طراحان حرفه‌ای تر باشند، پروژه را با حداقل میزان خطا ارائه دهند

آپشن های مورد نیاز مشتری

طبیعی است که هرقدر تعداد آپشن های مورد نیاز مشتری، بیشتر شود، هزینه طراحی سایت نیز بیشتر می شود. در مورد طراحی سایت خدماتی این آپشن ها همان مزیت های اصلی سایت است که در قسمت قبلی بررسی شد.

نوع CMS سایت

CMS یا سیستم مدیریت محتوای سایت، یکی از تعیین‌کننده‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت طراحی سایت است. از معروفترین CMS ها، می‌توان به وردپرس اشاره کرد که به واسطه راحتی در استفاده، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو

ارائه نسخه موبایلی یک وبسایت بدون مشکل یکی از مواردی است که بر قیمت طراحی سایت خدماتی شما تاثیر می گذارد. و از آنجایی که تعداد کاربران موبایل در حال افزایش است این موضوع بسیار اهمیت دارد.

سرعت و امنیت وبسایت

پارامترهای امنیت و سرعت سایت خدماتی هم برای کاربران و هم از نظر تاثیر آن بر قیمت نهایی پروژه بسیار حائز اهمیت است. بنابراین پرداخت هزینه های بیشتر برای دستیابی به این موضوع برای جلب رضایت حداکثری بسیار منطقی است.

آیا ساخت سایت خدماتی ارزان نیازهای شما را پوشش می دهد؟

عوامل بسیاری بر قیمت سایت و هزینه ساخت وب سایت خدماتی اثر گذار هستند. بنابراین طراحی وبسایت خدماتی ارزان شما را ملزم به رعایت برخی نکات و یا نادیده گرفتن بخشی از این عوامل وادار می کند. به عنوان مثال در ساخت فروشگاه اینترنتی باید هاست و فضای ذخیره سازی با حجم کمتر و کیفیت پایین تر انتخاب کنید و یا به جای طراحی سایت با cms اختصاصی به سراغ طراحی سایت خدماتی با وردپرس بروید. بنابراین باید نیازها و اهداف خود را بسنجید و مطابق آن رای طراحی سایت خدماتی اقدام کنید.

طراحی وب سایت خدماتی رایگان مناسب کسب و کار من است؟

می توان در یک جمله اشاره کرد که طراحی سایت رایگان از طرق محدودی قابل دستیابی است. نکته دیگر اینکه ساخت سایت رایگان در اغلب موارد قادر به پاسخگویی نیازهای کسب و کار ما و حتی کاربران سایت و نرم افزار ما نیست. به عنوان مثال برای پلتفرم های خدمات گردشگری همچون طراحی سایت مشابه علی بابا حتی اگر جریان کلی ساخت وب سایت خدماتی را رایگان در نظر بگیریم نمی توان از هزینه هایی همچون خرید هاست و دامنه، تولید محتوا و بهینه سازی وبسایت برای کسب درآمد را نادیده گرفت. پس کسب درآمد قابل توجه از طریق پلتفرم های طراحی شده رایگان، به نوعی غیرممکن است.

هزینه-طراحی-سایت-خدماتی

چرا سئو و بهینه سازی عاملی موثر بر قیمت سایت فروش خدمات به شمار می آید؟

موتورهای جستجو نظیر گوگل، از اصلی ترین کانال های بازاریابی برای وب سایت خدماتی شمرده می شوند. بنابراین اصلی ترین میدان رقابتی شما این فضا است و پیش از اقدام برای ساخت اپلیکیشن خدماتی پیشنهاد می کنیم تمرکز و توجه خود را بر سئو حرفه ای سایت خدماتی خود قرار دهید.

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی، تمامی قابلیت‌های کلیدی شرکت خدماتی را در برمی‌گیرد. لزوم سفارش و ساخت وب سایت خدماتی در این است که کاربران برای امور آنلاین بیشتر تمایل دارند از گوشی خود استفاده کنند تا به سراغ فضای کسب و کار شما بروند. سهولت استفاده از سایت مهم ترین ویژگی آن است. بنابراین با سفارش وب سایت خدماتی می توانید احتمال خرید کاربران را بالا ببرید.  تیم زیگماکد آماده طراحی سایت هایی مشابه بهترینوب سایت های خدماتی ایرانی نظیر ساخت سایت مشابه دیوار، ترب و… می باشد.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

فرآیند ساخت و راه اندازی وب سایت خدماتی شامل چه مراحلی می شود؟

فرآیند راه اندازی و ساخت سایت و نرم افزار خدماتی در زیگماکد بسیار ساده در نظر گرفته می شود. اگر چه معمولا راه اندازی سایت خدماتی با جزئیات و ریزنکاتی همراه است، اما به طور کلی مراحل ساخت وب سایت  شرکت خدماتی در شش مرحله خلاصه می شود. نکته قابل توجه این است که زیگماکد در طراحی سایت ، علاوه بر اعمال قابلیت های اصلی سایت، چند ویژگی تکمیلی را نیز لحاظ کرده است؛ این ویژگی ها در سایت های مشابه وجود ندارند و مختص زیگماکد هستند. کاربر می تواند با استفاده از این فیچرهای تکمیلی خدماات مورد نیاز خود را راحت تر ثبت کند.

مشخص کردن ایده

طراحی UI ,UX

کدنویسی و اجرا

تست و بهینه سازی

آموزش پنل کاربری

پشتیبانی یکساله

طراحی سایت خدماتی با وردپرس

اگر در ابتدای شروع کسب و کار خود هستید و حجم بیزینس شما نیازمند طراحی اختصاصی نیست، طراحی سایت با وردپرس خدماتی راه حلی مناسب و به صرفه برای راه اندازی پلتفرم خدماتی شما است. در ادامه به مهمترین انواع طراحی سایت خدماتی در زیگماکد اشاره خواهیم کرد.

نظافت منزل و محل کار

طراحی سایت علی بابا

طراحی سایت دیوار

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت شرکتی

تعمیرات و بازسازی

زیبایی بانوان

دیزاین و دکوراسیون

آشپزی و قنادی

پرستاری

تعمیرات خودرو

چرا طراحی سایت خدماتی با زیگماکد؟

توجه ویژه به (UI و UX)

توجه به UI و UX یکی از اصلی ترین شاخصه ها در طراحی سایت خدماتی به شمار می آید. ما در زیگماکد با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای، خلاق و متخصص این حوزه، علاوه بر طراحی سایت خدماتی حرفه ای، به تجربه استفاده کاربر نیز توجه می‌کنیم. این نکته را در نظر می گیریم که با بهبود ارتباط کاربر با پلتفرم شما، رضایت بیشتری از تعامل با کسب و کار شما پیدا خواهد کرد. این مساله قطعا بر فروش شما اثرگذار خواهد بود.

توجه به سئو از ابتدای طراحی

از دیگر افتخارات ما در زیگماکد طراحی وبسایت خدماتی، مطالق الگوریتم های موتور جستجو گوگل و توجه به سئو و بهینه سازی از همان ابتدای ماجرا است. به این ترتیب می توانید علاوه بر طراحی متناسب با نیازها و ایده های کسب و کاری خود، از بهینه سازی پلتفرم در موتورهای جست و جو اطمینان حاصل کنید.

ارائه نسخه هماهنگ با گوشی

از آنجایی که روزانه بر تعداد کاربران موبایلی در خصوص دیوایس های مورد استفاده در حال افزایش است، ارائه نسخه هماهنگ با موبایل و طراحی ریسپانسیو وبسایت خدماتی شما برای متخصصان ما در زیگماکد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سوالات متداول

User research-cuate

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت سایت خدماتی بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت خدماتی شما تعیین خواهد شد.

تیم زیگماکد پس از کامل کردن طراحی سایت خدماتی شما، تا یک سال به صورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی از سایت به عمل خواهد آورد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما، تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز امکان پذیر می باشد.

طبق قوانین شرکت زیگماکد، 40 درصد مبلغ نهایی پروژه درابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد. مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله به صورت کامل تسویه خواهد شد. اطمینان داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی سایت خدماتی پرداخت می کنید، به مزایای بسیاری از قبیل ثبت سفارش بیشتر و صرفه جویی در هزینه های جانبی خدمت یابی دست خواهید یافت.

شرکت زیگماکد یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی سایت می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد سایت های خود را  ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی سایت زیگماکد را مشاهده نمایید. زیگماکد یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های سایت خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره رایگان

زیگــــماکد

جهت تسریع در پاسخگویی لطفا موارد زیر را با دقت وارد و انتخاب کنید

اطلاعات تماس خود را وارد کنید
لطفا یکی از گزینه هارا انتخاب کنید
نوع خدمات مورد نیاز را مشخص کنید