322 2970 937 98+

خدمات پشتیبانی 24 / 7

خدمات طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

 طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس :  رشد حوزه تجارت الکترونیک و افزایش تقاضای خرید آنلاین، تقاضای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی را به طور چشمگیری افزایش داده است. طراحی فروشگاه اینترنتی شما توسط تیم حرفه ای زیگماکد به صورت اختصاصی و از صفرتاصد کدنویسی می‌شود. علاوه بر آن شما می‌توانید فروشگاه های اینترنتی طراحی شده با وردپرس توسط مجموعه زیگماکد را تهیه کنید که امکان شخصی سازی و افزودن بی‌نهایت امکانات در کمترین زمان و با به صرفه ترین قیمت برای شما وجود دارد. برای دریافت مشاورخ رایگان در ارتباط با ساخت فروشگاه اینترنتی  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

امکانات فروشگاه اینترنتی اختصاصی

هرآنچه برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید؛ طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی با بینهایت امکانات توسط تیم حرفه ای زیگماکد

Catalogue-cuate

ساخت فروشگاه آنلاین حرفه ای و اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ملزم به رعایت نکاتی است که بر نتیجه وب سایت شما و میزان درآمد حاصل از فروش اینترنتی شما اثرگذار است. زیگماکد در سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، علاوه بر اعمال قابلیت های پیشفرض، چند ویژگی تکمیلی را نیز اضافه کرده خواهد کرد که در بخش امکانات به بخشی از این ویژگی ها اشاره کردیم. این المان ها به کاربران کمک می‌کند تا به محصولات مورد نظر سریع تر دسترسی پیدا کنند. همچنین در مدیریت محتوای فروشگاه به پنل ادمین نیز ویژگی های تخصصی تری افزوده میشود که تجربه کاربری برای هر دو گروه را لذت‌بخش می‌سازد. جهت اطلاع از لیست کامل امکانات تخصصی و تحویل فروشگاه اینترنتی آماده با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

Rising Video Content

عوامل موثر بر قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان علی رقم تبلیغاتی که برای آن وجود دارد، کمی دور از باور به نظر می‌رسد. در حقیقت می‌توان گفت برای ساخت رایگان فروشگاه اینترنتی هم می‌بایست بودجه‌ای قابل قبول به عنوان هزینه پایه طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای در نظر بگیرید. رابط و تجربه کاربری، درج موجودی، امنیت پلتفرم، فاکتور و محاسبه مالیات و… جزو مواردی هستند که نیاز به صرف هزینه دارند. به طور کلی می‌توان گفت در طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان امکان فروش محصول و کسب درآمد وجود ندارد.

طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

ساخت فروشگاه اینترنتی ارزان اگر چه در ابتدای مسیر مقرون به صرفه به‌نظر می‌رسد، اما احتمالا شما را با مشکلاتی در میانه راه مواجه می‌کند. هرچند طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان تر از راه اندازی فروشگاه فیزیکی برآورد می‌شود، اما طراحی فروشگاه آنلاین ارزان ممکن است کاربران شما را با مسائلی از قبیل کندی سایت، عدم سئو پذیری، ظاهر گرافیکی مشابه، عدم بروزرسانی فنی و … مواجه می‌کند.  فراموش نکنید از دست دادن رضایت کاربران و مشتریان، گرانبها‌ترین هزنیه ای است که کسب و کار شما باید بپردازد و جبران آن به سادگی امکان پذیر نیست.

کیفیت و امنیت هاست

کیفیت و امنیت هاست عامل مهم تاثیرگذار بر قیمت سایت است. در طراحی فروشگاه اینترنتی ، امنیت مهم است. بنابراین باید از یک هاست معتبر و قابل قبول استفاده کرد.

نوع شرکت طراحی سایت

نوع شرکت، به معنای میزان حرفه‌ای بودن تیم طراحی سایت آن است. هرقدر تیم طراحان حرفه‌ای تر باشند، پروژه و خروجی با حداقل میزان خطا ارائه می‌شود

آپشن های مورد نیاز مشتری

طبیعتا هرقدر تعداد آپشن‌های سایت بیشتر شود، هزینه طراحی نیز افزایش می‌یابد. در مورد ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی این آپشن ها همان مزیت های اصلی هستند که در قسمت های قبلی بررسی شد.

نوع CMS سایت

CMS یا سیستم مدیریت محتوای سایت، یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت سایت است. از معروفترین CMS ها، می‌توان به وردپرس اشاره کرد که به واسطه راحتی در استفاده، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

انواع طراحی فروشگاه آنلاین مناسب کسب و کار شما

فرقی ندارد در کدام حوزه فعالیت می‌کنید؛ طراحی فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را با بینهایت امکانات توسط تیم زیگماکد تجربه کنید!

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال

فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی

فروشگاه لوازم آرایشی

فروشگاه اینترنتی لوازم هنری

فروشگاه آنلاین فایل مجازی

فروشگاه اینترنتی کالای خواب

فروش انواع ابزارآلات

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای فرصت های بی‌شماری را متوجه کسب و کار شما می‌سازد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون محدودیت مکانی و زمانی به فروش محصولات خود و کسب درآمد بپردازید. به طور مثال طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در کنار ساخت اپ فروشگاهی به شما این فرصت را می‌دهد که به بازار های گسترده و دامنه مشتریان بیشتری دسترسی داشته پیدا کنید، در هزینه های فروشگاه خود صرفه جویی کنید، خدمات خود را بدون محدودیت مکان و زمان به صورت 24 ساعته ارائه دهید، تعامل بیشتری با مشتریان فروشگاه داشته باشید، با به کارگیری دیتا مشتریان نرخ بازگشت و خرید مجدد آنها را افزایش دهید، به فروشگاه فیزیکی و محدودیت های آن وابسته نباشید  و … 

Dark analytics-cuate

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی

گام به گام سفارش طراحی فروشگاه آنلاین و ساخت فروشگاه اینترنتی توسط حرفه ای ترین تیم برنامه نویسی فعال در زیگماکد

طرح و ایده اصلی

در گام اول بایستی پیش نیازهای طراحی فروشگاه اینترنتی را پشت سر بگذارید. از شناسایی نیاز و دغدغه کاربر گرفته تا لیست محصولات، برنامه ریزی و کنترل موجودی و پیدا کردن شرکت طراحی فروشگاه آنلاین حرفه ای. هرچه این گام را با جدیت و حساسیت بیشتری پیگیری نمایید، مراحل بعدی آسان تر و با سرعت بیشتری قابل اجرا خواهد بود

طرحی UI و UX

در گام دوم از مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی، تیم طراحی رابط و تجربه کاربری فعالیت خود را آغاز می‌کنند. در ابتدا نمایی کلی از فروشگاه اینترنتی شما یا همان ui/ux توسط نرم افزارهای گرافیگی ایجاد می‌شود و در ادامه ویژگی های تکمیلی تر به آن اضافه می‌گردد.در نظر داشته باشید که این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی سایت شما می باشد

کدنویسی و اجرا

در گام سوم از سری گام های مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی، زیرساخت های فنی پلتفرم فروشگاه شما آماده می‌شود. برای وبسایت توسعه Back-End پروژه و برای اپلیکیشن api نرم افزار توسعه داده می‌شود و در گام های بعدی Front-End پروژه و پویاسازی پلتفرم و داینامیک سازی آن انجام می‌گردد.

تست و بهینه سازی

پس از توسعه پلتفرم فروشگاه اینترنتی، زمان به تست و بهینه سازی وبسایت و اپلیکیشن می‌رسد. در این قسمت تست های متعدد نظیر تست امنیت، تست کاربردپذیری، تست پویایی، کاربردپذیری و … بر پروژه اعمال می‌گردد تا باگ های فروشگاه اینترنتی برطرف گردد و پلتفرم آماده تحویل شود.

آموزش پنل

پس از تکمیل نهایی و تحویل پروژه زمان به آموزش پنل کاربری به مشتری و کارفرما می‌رسد. در این بخش، پلتفرم از جنبه های گوناگون و فیچرهای تکمیلی به کارفرما آموزش داده می‌شود. نظیر کار با پنل مدیریت، کنترل موجودی، مدیریت مشتریان، مدییریت سفارشات و محصولات و … .

گسترش و توسعه

پس از تکمیل مراحل توسعه فروشگاه اینترنتی و آموزش پنل تیم زیگماکد با شما تماس بر قرار نموده و جهت تحویل و تست تکمیلی فروشگاه اینترنتی با شما جلسه ای تنظیم خواهد کرد. در این مرحله و پس از تحویل رایگان سورس کد پروژه، شما می توانید پلتفرم خود را برای تست ها و رفع باگ تکمیلی بررسی نمایید.

طراحی انواع فروشگاه اینترنتی از نظر CMS

ساخت فروشگاه اینترنتی وردپرسی و اختصاصی با قابلیت های متعدد و متناسب با نیاز کسب و کار شما

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به کمک افزونه ووکامرس

وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و آماده است که در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طراحی سایت با وردپرس بدون نیاز به دانش کدنویسی انجام می شود. علاوه بر این تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی وردپرسی به نسبت سایت های اختصاصی پایین تر است. برای سایت های فروشگاهی یا طراحی فروشگاه آنلاین با وردپرس تنها کافیست افزونه ووکامرس را نصب کنید. ووکامرس یک افزونه کامل با قابلیت دسته بندی کردن محصولات، امکان جستجوی محصولات و … می باشد.

ساخت سایت فروشگاهی اختصاصی و کدنویسی شده

اگرچه وردپرس یکی از بهترین گزینه های برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است، اما اگر کسب و کار بزرگتری دارید و یا نیازمند فیچرها و امکانات تخصصی تر هستید، طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ساخت فروشگاه اینترنتی اختصاصی در ویستا از صفرتاصد و به صورت کدنویسی مطابق نیاز کسب و کار شما انجام می‌شود که امکاناتی از قبیل اتصال به اپ فروشگاهی، فیچرهای شخصی سازی شده و … را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین این فرصت برای شما وجود دارد که از فروشگاه های اینترنتی آماده ویستا با هزینه کمتر استفاده نمایید.

سوالات متداول

User research-cuate

به دلیل آن که ساخت سایت فروشگاهی امکانات بیش‌تری نسب به وب سایت های دیگر را دارد، طراحی سایت های فروشگاهی را بین 1 تا 2 ماه کاری تخمین زده‌اند. 

بله. طراحان سایت زیگماکد این امکان را فراهم می‌آورند که مشتری بتواند نحوه ارسال را کالا را انتخاب کند. سپس هزینه آن به هزینه محصول اضافه می‌گردد.

تیم زیگماکد پس از تکمیل طراحی وب سایت فروشگاهی شما، تا یک سال بصورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

طبق قوانین زیگماکد، 40 درصد مبلغ پروژه درابتدای شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید.همچنین می توانید در پنل ادمین خود به به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره رایگان

زیگــــماکد

جهت تسریع در پاسخگویی لطفا موارد زیر را با دقت وارد و انتخاب کنید

اطلاعات تماس خود را وارد کنید
لطفا یکی از گزینه هارا انتخاب کنید
نوع خدمات مورد نیاز را مشخص کنید