322 2970 937 98+

خدمات پشتیبانی 24 / 7

معرفی بهترین ابزار های جایگزین کنوا

معرفی 9 تا از بهترین ابزار های جایگزین کنوا

آنچه در این مطلب میخوانید ...

آیا به دنبال بهترین ابزار های جایگزین کنوا هستید؟

Canva یک ابزار آنلاین است که به مبتدیان اجازه می دهد تصاویر خیره کننده ای برای وب سایت خود ایجاد کنند.نسبت به فتوشاپ مقرون به صرفه و استفاده از آن آسان تر است، اما ممکن است بهترین انتخاب برای همه نباشد.

در این مقاله، قصد داریم 9 تا از بهترین ابزار های جایگزین کنوا را برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای وب سایت وردپرس شما معرفی کنیم .

 

ابزار های جایگزین کنوا

 

Canva چیست؟

هنگامی که یک وب سایت وردپرسی ایجاد می کنید، افزودن تصاویر با کیفیت بالا یکی از بهترین راه ها برای بهبود نحوه تعامل کاربران با محتوای شما است.

ممکن است بخواهید یک لوگو برای وب سایت و یا یک بنر جذاب ایجاد کنید تا توجه  بازدیدکنندگان خود را جلب کنید و یا حتی تصاویری را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید با این حال، اکثر کاربران طراح نیستند و ممکن است فاقد مهارت های لازم برای استفاده از نرم افزارهای طراحی گرافیک پیچیده مانند Adobe Photoshop باشند.

این چیزی است که Canva را بسیار محبوب کرده است.

کنوا یک جایگزین مناسب برای مبتدیان فتوشاپ میباشد که در وب اجرا می شود و نیازی به نصب روی رایانه شما ندارد. دارای تعداد زیادی قالب مفید است که به شما امکان می دهد با کشیدن و رها کردن، انواع تصاویر خیره کننده را برای وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید.

 

کنوا یک جایگزین مناسب برای مبتدیان فتوشاپ میباشد

 

کنوا یک ابزار طراحی گرافیکی کامل و یکپارچه است که به شما امکان می دهد عکس ها را بهبود ببخشید، تصاویر و اینفوگرافیک های ویژه را طراحی کنید، تصاویر محصول ایجاد کنید و موارد دیگر. اعضای حرفه ای می توانند از این برنامه برای توسعه برند وب سایت های خود از جمله فونت ها، پالت های رنگی و لوگو استفاده کنند.

مهم تر از همه، Canva دارای قیمت مقرون به صرفه freemium است. می‌توانید از این برنامه به‌صورت رایگان استفاده کنید، و تهیه اشتراک Pro به شما امکان دسترسی به قالب‌ها، عکس‌ها و آیکون های بیشتر را می‌دهد.

چرا باید به دنبال جایگزین برای کنوا باشیم؟

اگر Canva خیلی خوب است، پس چرا باید یک جایگزین در نظر بگیرید؟ این به تجربیات شخصی و ویژگی هایی که برای ایجاد تصاویر خود نیاز دارید برمی گردد.

Canva یک ابزار آنلاین است، اما برخی از کاربران ممکن است ترجیح دهند از نرم افزار طراحی گرافیکی که بر روی رایانه آنها نصب شده است استفاده کنند. خوشبختانه، چند جایگزین عالی Canva برای مک و ویندوز وجود دارد.

سایر کاربران ممکن است به همه ویژگی هایی که Canva ارائه می دهد نیاز نداشته باشند یا ابزاری را ترجیح دهند که ویژگی های تخصصی تری ارائه می دهد. به عنوان مثال، در زیگماکد ، بسیاری از تصاویر ما اسکرین شات هستند ولی برنامه های بهتری نیز با در نظر گرفتن این موارد طراحی شده اند.

برخی از کاربران بودجه محدودی دارند و ترجیح می دهند از اشتراک های مداوم خودداری کنند. و در حالی که Canva برای برخی از ویژگی ها از هوش مصنوعی استفاده می کند، برخی از کاربران ممکن است به دنبال ابزار گرافیکی با قابلیت های هوش مصنوعی (AI) قوی تر باشند.

به این ترتیب ، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین جایگزین های Canva برای گرافیک وب سایت بیندازیم.

 

1- Adobe Express (طراحی گرافیک آنلاین) 

 

Adobe Express (طراحی گرافیک آنلاین)

 

 

Adobe Express پاسخ مناسب برای افرادی است که به دنبال جایگزینی برای فتوشاپ مبتنی بر فضای ابری هستند.

Adobe Express الگوهای تصویری مانند Canva را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا تصاویر خود را طراحی کنید . سپس، می توانید از ویرایشگر گرافیکی آن برای برش تصویر و اضافه کردن عناصر بصری نیز، استفاده کنید.

اگر از استفاده از هوش مصنوعی لذت می برید، پس از ویژگی های هوش مصنوعی مولد برنامه، مانند ابزارهای تبدیل متن به تصویر و جلوه های ویژه ، غافلگیر خواهید شد . شما حتی می توانید با نوشتن یک درخواست، تصاویر و سبک های متنی منحصر به فردی داشته باشید.

 

canvaalternativesadobeexpress

 

استفاده از Adobe Express رایگان است. برنامه‌های Premium و Team نیز در آن وجود دارد، و اگر قبلاً مشترک Adobe هستید، می‌توانید از ابزارهای دیگر آن مانند Adobe Stock و Fonts برای بهبود بیشتر تصاویر پست وبلاگ خود استفاده کنید.

مزایا:

ابزار آنلاین

ویژگی های بیشتر از Canva

مدل قیمتی مقرون به صرفه freemium

با سایر سرویس های Adobe به خوبی کار می کند

معایب:

نیاز به اتصال به اینترنت دارد

برخی از ویژگی ها و منابع در طرح رایگان گنجانده نشده است

چرا Adobe Express را انتخاب کردیم:

 Adobe Express یک ابزار گرافیکی با استفاده آسان تر میباشد. و مانند Canva، این یک برنامه مبتنی بر وب است که برای استفاده آسان طراحی شده است

 

2-Visme (طراحی گرافیک آنلاین)

 

canvaalternativesvisme

 

Visme اشتراکات زیادی با Canva دارد. این یک پلت فرم وب freemium است که به شما امکان می دهد محتوای گرافیکی زیبا، جذاب و با نام تجاری، برای وب سایت خود ایجاد کنید.

مانند Canva، کتابخانه وسیعی از قالب ها، گرافیک ها و عناصر قابل تنظیم را ارائه می دهد. این ابزار به شما امکان می دهد به راحتی بنرهای وب سایت، اینفوگرافیک ها، نمودارها و موارد دیگر را ایجاد کنید تا  گرافیک وب سایت خود را ارتقا دهید.

با این حال، Visme ویژگی‌های بیشتری نسبت به Canva ارائه می‌دهد، و آن را برای افرادی که در هنگام استفاده از Canva احساس محدودیت می‌کنند، انتخاب خوبی است.

به عنوان مثال، در ایجاد محتوای تعاملی مانند نمودارها، نقشه ها و ویجت های داده قوی تر است.

 

canvaalternativesvismescreenshot

 

مزایا:

ویژگی های بیشتر از Canva

ابزار آنلاین

مدل قیمتی مقرون به صرفه رایگان

معایب:

نیاز به اتصال به اینترنت دارد

منحنی یادگیری کمی تندتر از Canva

برخی از ویژگی ها و منابع در طرح رایگان گنجانده نشده است

چرا Visme را انتخاب کردیم:

Visme یک ابزار طراحی گرافیکی محبوب است که توسط بیش از 23 میلیون نفر در 133 کشور استفاده می شود. مقرون به صرفه، مبتنی بر وب و رقیب نزدیک Canva است.

 

3- Affinity Photo 2 (ویرایشگر عکس برای Windows، Mac و iPad)

 

Affinity Photo 2 (ویرایشگر عکس برای Windows، Mac و iPad)

 

Affinity Photo 2 نرم افزار ویرایش عکس با امکانات کامل است که بر روی ویندوز، مک و آیپد اجرا می شود.  ابزارها و ویژگی های پیشرفته ای مشابه Adobe Photoshop را ارائه می دهد.

در حالی که Canva برای پوشش طیف گسترده ای از کارهای گرافیکی طراحی شده است، Affinity Photo بر روی ویرایش عکس برای افرادی که به ویژگی های پیشرفته نیاز دارند متمرکز شده است. با این حال، این شرکت همچنین مجموعه کاملی از نرم افزارها را برای رفع نیازهای ، طراحان، ناشران و غیره ارائه می دهد.

ما در زیگماکد از Affinity Photo، همراه با برنامه مکمل، Affinity Designer، برای ایجاد بسیاری از تصاویر استفاده می کنیم. با ابزارهای پیشرفته‌اش، مبتدیان متوجه می‌شوند که منحنی یادگیری تندتری نسبت به Canva دارد.

Affinity Photo را می توان با پرداخت یکباره برای هر پلتفرم، بدون نیاز به اشتراک مداوم خریداری کرد.

 

canvaalternativesaffinityphotoscreenshot

 

مزایا:

ویژگی های پیشرفته ویرایش عکس

سایر برنامه‌های Affinity برای تصویرگران، طراحان و ناشران در دسترس هستند

برای ویندوز و مک موجود است

پرداخت یکباره بدون هزینه اشتراک مداوم

معایب:

کمی گران است، به خصوص اگر چندین برنامه خریداری کنید

منحنی یادگیری تندتر از Canva

چرا Affinity Photo را انتخاب کردیم:  Affinity Photo یک ابزار پیشرفته ویرایش عکس است که برای تصاویر در زیگماکد استفاده می کنیم.

 

4- Snagit (عکسبرداری از صفحه برای ویندوز و مک)

 

Snagit (عکسبرداری از صفحه برای ویندوز و مک)

 

Snagit رقیب مستقیم Canva نیست، اما اگر نیاز به ایجاد اسکرین شات های زیادی برای وب سایت خود دارید، انتخاب بهتری است. می توانید از ویژگی ضبط صفحه آن برای ایجاد و حاشیه نویسی اسکرین شات و پخش وب از نرم افزاری که در مورد آن می نویسید استفاده کنید.

نرم افزار اسناگیت برای مک و ویندوز را می توانید با یک بار خرید دانلود کنید. با این حال، اگر می‌خواهید به امکانات Snagit مانند آیکون، الگوها، تم‌ها و عکس‌ها دسترسی داشته باشید، باید یک اشتراک دائمی داشته باشید.

Snagit به شما امکان می دهد دقیقاً مشخص کنید که کدام قسمت از صفحه را می خواهید ضبط کنید و آن را در ویرایشگر پیش نمایش کنید. ویرایشگر داخلی Snagit به شما امکان دسترسی به الگوها و ابزارهای نشانه‌گذاری انعطاف‌پذیر را می‌دهد که به شما امکان می‌دهند اسکرین شات‌های خود را سفارشی کنید.

 

canvaalternativessnagitscreenshot

 

این برنامه دارای قابلیت تشخیص متن است که به شما امکان می دهد به راحتی متن را در اسکرین شات خود ویرایش و سفارشی کنید. علاوه بر این، عناصر روی صفحه مانند دکمه ها را تشخیص می دهد و به شما امکان می دهد آنها را جابجا یا حذف کنید.

مزایا:

ابزاری عالی برای ایجاد و علامت گذاری اسکرین شات ها

برای ویندوز و مک موجود است

پرداخت یکباره بدون هزینه اشتراک مداوم

معایب:

یک ابزار طراحی گرافیکی کامل نیست

اشتراک مداوم برای دارایی های Snagit لازم است

چرا Snagit را انتخاب کردیم:

Snagit یک برنامه ضبط صفحه نمایش با رتبه بالا برای ویندوز و مک است. اگر تعداد زیادی اسکرین شات برای وب سایت خود ایجاد می کنید، ابزار بهتری نسبت به Canva است.

چرا Snagit را انتخاب کردیم: Snagit یک برنامه ضبط صفحه نمایش با رتبه بالا برای ویندوز و مک است. اگر تعداد زیادی اسکرین شات برای وب سایت خود ایجاد می کنید، ابزار بهتری نسبت به Canva است.

 

5-Piktochart (سازنده اینفوگرافیک آنلاین)

 

Piktochart (سازنده اینفوگرافیک آنلاین)

 

Piktochart یک سازنده اینفوگرافیک آنلاین با استفاده آسان است. بیش از 600 قالب حرفه ای را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به سرعت اینفوگرافیک، رزومه، پوستر و گزارش ایجاد کنید.

هنگامی که یک الگو را انتخاب کردید، می توانید به راحتی آن را با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن سفارشی سازی کنید. تعداد زیادی تصاویر، نمادها و تصاویر رایگان وجود دارد و می توانید نمودارها ، نقشه ها، نمادها، عکس ها و فیلم های خود را اضافه کنید.

Piktochart می تواند از هوش مصنوعی برای ایجاد کارآمدتر تصاویر استفاده کند. به عنوان مثال، ویژگی Smart Templates به طور خودکار الگوهای جدید متناسب با سلیقه ی شما را تولید می کند و Smart Suggestions فونت ها، رنگ ها و نمادهای مناسب را برای بهبود جذابیت بصری توصیه می کند.

مانند Canva، از مدل قیمت‌گذاری فریمیوم استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد به صورت رایگان از برنامه استفاده کنید، اما با ویژگی‌های اولیه و فضای ذخیره‌سازی محدود. برنامه های پولی مقرون به صرفه این محدودیت ها را حذف می کند.

 

canvaalternativespiktochartscreenshot

 

مزایا:

ابزار آنلاین

تمرکز بر اینفوگرافیک

ابزارهای هوش مصنوعی برای ساده سازی ایجاد تصویر

مدل فریمیوم با طرح های مقرون به صرفه

معایب:

نیاز به اتصال به اینترنت دارد

طرح رایگان شامل همه ویژگی ها نمی شود

 

6-Pixlr (ویرایشگر عکس آنلاین)

 

6-Pixlr (ویرایشگر عکس آنلاین)

 

Pixlr یک ابزار ویرایش عکس آنلاین freemium است که برای مبتدیان و غیر حرفه ای ها ایجاد شده است. ویژگی های مشابه فتوشاپ را ارائه می دهد اما به روشی مبتدی. این باعث می شود که آن را از Canva برای روتوش عکس، تنظیمات دقیق و ویرایش پیشرفته قدرتمندتر کند.

Pixlr مانند Canva الگوهای از پیش ساخته زیادی را برای کمک به شروع کار ارائه می دهد و می توانید تصاویر خود را مطابق با نیازهای محتوای خود سفارشی کنید. قیمت مقرون به صرفه ای دارد و نسخه رایگان آن نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده می کند.

Pixlr همچنین به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر جدیدی ایجاد کنید. به سادگی یک درخواست توصیفی بنویسید که نوع تصویر مورد نیاز شما را توصیف می کند و Pixlr آن را به طور خودکار برای شما ایجاد می کند.

 

pixlr-ai-generator-1

 

مزایا:

ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس

ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر جدید از یک اعلان

ابزار آنلاین

قیمت مقرون به صرفه فریمیوم

معایب:

نیاز به اتصال به اینترنت دارد

نسخه رایگان از تبلیغات پشتیبانی می‌کند، دارای ویژگی‌ها و فضای ذخیره‌سازی محدود است و شامل ابزارهای هوش مصنوعی نمی‌شود

 

7-Picmaker (ابزار گرافیک آنلاین برای رسانه های اجتماعی)

 

Picmaker (ابزار گرافیک آنلاین برای رسانه های اجتماعی)

 

Picmaker یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین با استفاده آسان مانند Canva است، اما ویژگی های آن بر ایجاد تصاویر برای یوتیوب و رسانه های اجتماعی متمرکز است. هر دو برنامه دارای رابط کاربری آسان و کتابخانه ای از الگوها هستند که به مبتدیان اجازه می دهد طراحی های جدید را به سرعت شروع کنند.

اگر سازنده محتوای دیجیتالی هستید که بر روی YouTube متمرکز شده اید، از ابزارها و الگوهای Picmaker که برای تصاویر کانال YouTube بهینه شده است، قدردانی خواهید کرد. به عنوان مثال، ابزارهایی با کاربری آسان برای ایجاد تصاویر کوچک YouTube، و سایر موارد ارائه می دهد.

Picmaker از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرآیند طراحی به چند روش استفاده می‌کند. به عنوان مثال، می تواند از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل سلیقه ی شما و توصیه الگوها و عناصر طراحی مناسب مانند Canva استفاده کند، و همچنین از هوش مصنوعی برای کمک به حفظ ثبات برند استفاده می کند.

Picmaker برنامه های رایگان و پولی را ارائه می دهد. با این حال، احتمالاً خیلی سریع از طرح رایگان پیشی خواهید گرفت.

 

canvaalternativespicmakerscreenshot

 

مزایا:

ابزار آنلاین

طرح های مقرون به صرفه

ویژگی های ایجاد تصاویر یوتیوب و رسانه های اجتماعی

معایب:

نیاز به اتصال به اینترنت دارد

نسخه رایگان فاقد بسیاری از ویژگی ها است

 

 8-Fotor (ویرایشگر عکس آنلاین)

 

Fotor (ویرایشگر عکس آنلاین)

 

Fotor یک ابزار ویرایش عکس آنلاین freemium است. ابزارهایی برای ویرایش عکس، کلاژ سازی و طراحی ارائه می دهد و برای کاربرانی با سطوح مختلف تجربه طراحی مناسب است.

در حالی که Canva رویکرد همه کاره تری ارائه می دهد، Fotor روی ویرایش و طراحی عکس متمرکز است. ابزارهایی را برای کاربرانی که به بهبود تصویر دقیق و گزینه های طراحی خلاقانه نیاز دارند ارائه می دهد.

Fotor همچنین شامل چندین ابزار هوش مصنوعی، از جمله حذف پس‌زمینه هوش مصنوعی، حذف شی  از عکس با هوش مصنوعی، و یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد با تایپ کردن پیام‌های متنی، تصاویر را ایجاد کنید.

نسخه رایگان این ابزارهای هوش مصنوعی را شامل نمی شود، اما در غیر این صورت برای بسیاری از کاربران به خوبی کار خواهد کرد. طرح های پولی بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

canvaalternativesfotorscreenshot

 

مزایا:

ابزار آنلاین

شامل ویژگی های هوش مصنوعی، از جمله ایجاد تصویر

مدل قیمت گذاری فریمیوم با طرح های مقرون به صرفه

معایب:

نیاز به اتصال به اینترنت دارد

 

9-PicMonkey (ابزار گرافیک آنلاین برای رسانه های اجتماعی)

 

PicMonkey (ابزار گرافیک آنلاین برای رسانه های اجتماعی)

 

 

PicMonkey یک ویرایشگر تصویر آنلاین با کاربری آسان است که توسط Shutterstock ایجاد شده است. مانند Picmaker، بر ایجاد تصاویر جذاب برای یوتیوب و رسانه های اجتماعی متمرکز است و شامل قالب هایی برای لوگوها، بنرها، تصاویر کوچک و موارد دیگر است.

در حالی که رویکرد Canva همه کاره تر است، PicMonkey ابزارهای ویرایش عکس بهتر و قابلیت های طراحی خلاقانه مانند روتوش تصویر، فیلترها، پوشش ها، بافت ها و جلوه ها را ارائه می دهد. این بیشتر برای کاربرانی که به دنبال گزینه های بهبود تصویر و طراحی دقیق هستند مناسب است.

نسخه رایگان دارای ویژگی های فراوان برای ایجاد طرح های گرافیکی خیره کننده است. همچنین برنامه های پولی قدرتمندتری را ارائه می دهند.

 

canvaalternativespicmonkeyscreenshot

 

مزایا:

ابزار آنلاین

ویژگی های ایجاد تصاویر یوتیوب و رسانه های اجتماعی

طرح رایگان نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده می کند

معایب:

نیاز به اتصال به اینترنت دارد

 

و اما بهترین جایگزین Canva کدام است؟

Canva یک گزینه عالی برای ایجاد گرافیک وب باقی می ماند. مقرون به صرفه، آسان برای استفاده، بسیار قدرتمند، و قادر به انجام طیف گسترده ای از وظایف گرافیکی است. و چون یک ابزار آنلاین است، فوراً در هر رایانه ای که استفاده می کنید در دسترس است.

Visme بهترین رقیب مستقیم است. این یک ابزار آنلاین مشابه است که بسیاری از وظایف گرافیکی را با یک رابط کاربری آسان پوشش می دهد. با این حال، رابط کاربری متفاوتی دارد که ممکن است با کار شما سازگارتر باشد.

با این حال، اگر ترجیح می‌دهید هنگام انجام کارهای طراحی گرافیکی به اینترنت متصل نباشید، Adobe Express و Affinity Photo 2 گزینه‌های عالی هستند. آنها را می توان به طور دائم در ویندوز و مک نصب کرد.

همه این برنامه ها زمینه های زیادی را پوشش می دهند و به شما امکان می دهند انواع تصاویر را به سرعت و به راحتی ایجاد کنید. با این حال، اگر تمایل به ایجاد تصاویر تخصصی تری دارید، ممکن است ابزار بهتری با ویژگی های خاص مورد نیاز شما وجود داشته باشد .

برای ایجاد اسکرین شات های علامت گذاری شده، Snagit دارای ویژگی های هوشمندتری است که گرفتن و سفارشی کردن اسکرین شات ها را در ویندوز یا مک آسان می کند.

اگر تصاویری را برای رسانه های اجتماعی یا یک کانال YouTube ایجاد می کنید، Picmaker و PicMonkey بهترین جایگزین های Canva هستند.

برای ایجاد اینفوگرافیک آنلاین، هیچ انتخابی بهتر از Piktochart وجود ندارد.

برای ویرایش دقیق عکس، Pixlr و Fotor بهترین ابزارهای آنلاین  میباشند.

 

نتیجه گیری :

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا نکات مفیدی برای جایگزینی کنوا بیابید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد استفاده از کنوا را ببینید .اگر در رابطه با این مقاله ابهامی دارید، در بخش نظرات،  به ما اطلاع دهید.

 

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال تلگرام زیگماکد برای آموزش های وردپرس عضو شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و اینستاگرام با شناسه zigmacode@ پیدا کنید

مشاوره و درخواست همکاری
ما با افتخار به شما کمک خواهیم کرد تا یک حضور قدرتمند و حرفه ای در دنیای دیجیتال داشته باشید. با ما تماس بگیرید و تیمی از متخصصان ما به شما خدمات با کیفیت ارائه خواهند کرد.

لینک کوتاه مقاله :

zigmacode.com/?p=11900

لینک کوتاه مقاله :

zigmacode.com/?p=11900

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره رایگان

زیگــــماکد

جهت تسریع در پاسخگویی لطفا موارد زیر را با دقت وارد و انتخاب کنید

اطلاعات تماس خود را وارد کنید
لطفا یکی از گزینه هارا انتخاب کنید
نوع خدمات مورد نیاز را مشخص کنید