322 2970 937 98+

خدمات پشتیبانی 24 / 7

ساخت سایت خبری

ساخت سایت خبری با استفاده از وردپرس (گام به گام)

آنچه در این مطلب میخوانید ...

 

در این مقاله  قصد داریم نحوه ساخت سایت خبری را مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم …

آیا می خواهید یک سایت خبری داشته باشد اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید؟

سایت های خبری در بین کاربران در سراسر جهان محبوب هستند. شما می توانید مخاطبان را از هر گوشه ای از جهان جذب کنید و یک برند بسازید. در حالی که ممکن است رقابت با سایت های شناخته شده دشوار باشد . اما می توانید در مورد موضوعات مورد علاقه خود بنویسید یا اخبار منطقه را پوشش دهید و یا حتی در مورد موقعیت های خاص گزارش تهیه کنید.

در این مقاله نحوه ساخت سایت خبری را مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم

 

how-to-make-a-news-website

چرا باید یک سایت خبری راه اندازی کنید؟

مردم به طور مداوم در جستجوی آخرین اطلاعات در مورد موضوعات مختلف هستند. ایجاد یک سایت خبری می تواند دنیایی از فرصت ها را برای شما فراهم کند.

به عنوان مثال، به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. شما می توانید خوانندگان را از نقاط مختلف جهان جذب کنید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

همچنین به شما این امکان را می دهد که به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. شما می توانید با برندها و شرکت های کشورهای مختلف همکاری کنید. یا یک سرویس اشتراک مانند نیویورک تایمز راه اندازی کنید و دسترسی انحصاری به محتوای ویژه را به کاربران خود پیشنهاد دهید.

 

new-york-times

 

علاوه بر این، یک سایت خبری به شما امکان می دهد یک نام تجاری برای کسب و کار خود ایجاد کنید. می توانید موضوعات آموزشی یا آخرین اخبار از صنایع مختلف را پوشش دهید و به مرور زمان برند خود را به ثبت برسانید.

یکی دیگر از مزایای ساخت سایت خبری این است که می توانید قالب های مختلف محتوا ایجاد کنید. به عنوان مثال، به سادگی مقالات خبری متنی را به ویدیو تبدیل کنید، یک خبرنامه برای اطلاع رسانی به مشترکین خود راه اندازی کنید، یا یک پادکست تولید کنید.

با این اوصاف، بیایید ببینیم برای ساخت سایت خبری به چه چیزی نیاز دارید !!

 

آنچه برای راه اندازی یک وب سایت خبری نیاز دارید !

برای شروع، اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلتفرم مناسب برای وب سایت خبری خود پیدا کنید. این امر ضروری است زیرا انتقال به یک پلتفرم جدید می تواند بعداً مشکل فنی ایجاد کند .

پلتفرم های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد سایت خبری استفاده کنید، اما هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. با دیدن مقایسه ما از بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

به عنوان مثال، می توانید به صورت رایگان در WordPress ، Tumblr، Blogger، Medium و موارد دیگر شروع کنید. با این حال، پلتفرم‌های رایگان ویژگی‌ها و انعطاف‌پذیری محدودی را ارائه می‌دهند، که کسب درآمد از سایت و برندسازی کسب‌وکارتان را کمی دشوار می‌کند.

اینجاست که وردپرس وارد می‌شود. وردپرس بیش از 43 درصد از وب‌سایت‌های موجود در اینترنت را پشتیبانی می‌کند. به علاوه، یک سازنده وب سایت قدرتمند است که به شما کنترل و مالکیت کامل یک سایت را ارائه  می دهد.

در واقع، بسیاری از برندهای خبری برجسته مانند CNN Press Room، Microsoft News، The New Times و غیره از وردپرس استفاده می کنند.

هنگامی که WordPress را به عنوان یک پلتفرم برای ساخت سایت خبری خود انتخاب کردید، به موارد زیر نیز نیاز خواهید داشت:

  • میزبانی وب (هاست ) – سرویس میزبانی خانه ای برای سایت خبری شما است که در آن تمام فایل ها، محتوا، تصاویر و سایر داده ها ذخیره می شود.
  • نام دامنه – دامنه آدرس سایت شما است که کاربران در مرورگر خود وارد می کنند (مانند  google.com)

تنها در چند دقیقه می توانید به راحتی با استفاده از وردپرس یک سایت خبری ایجاد کنید. بیایید وارد مراحل شویم.

 

 

انتخاب سرویس میزبانی (host) و نصب وردپرس

هنگام ایجاد یک وب سایت با وردپرس، هزینه هایی وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال، یک دامنه تقریبا  18 هزار تومان در سال هزینه دارد اما این نکته را در نظر داشته باشید که دامنه ها قیمت های متفاوت و متغیری دارند . سرویس میزبانی  133 هزار تومان برای هر 3ماه هزینه دارد.  که البته متفاوت و متغیر هستند . اگر گواهی SSL و ویژگی های بیشتری را به سرویس میزبانی اضافه کنید، این هزینه می تواند حتی بیشتر شود.

این هزینه ممکن است برای مبتدیان و صاحبان سایت کمی زیادباشد .

خوشبختانه، دوستان ما در نت افراز یک تخفیف شگفت انگیز را ارائه می دهند که در آن شما یک  دامنه رایگان و SSL رایگان با هر طرح میزبانی دریافت می کنید. این یک تخفیف سرویس میزبانی برای کاربران زیگماکد است.

بنابراین می توانید با هزینه ی کمتر به ازای هر ماه شروع کنید.

پس از خرید هاست و دامنه و تکمیل فرآیند ثبت نام ، سرویس میزبانی شما نیاز به تنظیم جزئیات ورود به حساب وردپرس شما را دارد.

پس از انتخاب نام دامنه، نصب وردپرس شروع می شود.پیشنهاد ما به شما برای خرید دامنه سایت ایرنیک میباشد.

برای مشاهده سایت تازه ایجاد شده خود، می توانید از داشبورد سرویس میزبانی خود اقدام کنید .

ادامه دهید و روی گزینه ” Admin Panel ” کلیک کنید تا قسمت مدیریت وردپرس باز شود.

اینجاست که می توانید موضوعی را برای سایت خبری خود انتخاب کنید، افزونه ها را نصب و مدیریت کنید، محتوا را به پست ها و صفحات اضافه کنید و موارد دیگر ….

 

 

انتخاب تم و یا قالب برای ساخت سایت خبری شما

اکنون که یک وب سایت خبری با استفاده از وردپرس ایجاد کرده اید، قدم بعدی انتخاب موضوع است. انتخاب موضوع مناسب ضروری است، زیرا باید جدیدترین و پرطرفدارترین اخبار شما را به طور برجسته نمایش دهد و در عین حال تجربه خواندن را دلپذیر کند.

وردپرس بیش از 11000 تم رایگان را برای انتخاب شما ارائه می دهد. برای افزودن یک تم، به سادگی از داشبورد وردپرس خود وارد Appearance  و بعد به بخش  Themes بروید و روی دکمه « Add New Theme» کلیک کنید.

 

themes-add-new-min

 

در مرحله بعد، تم های مختلف وردپرس را مشاهده خواهید کرد.

البته شما می‌توانید آن‌ها را با کلمه «اخبار» فیلتر کنید و قالبی را که دوست دارید انتخاب کنید.

 

 

choose-a-news-theme

 

اگر به دنبال یک تم مبتدی برای شروع هستید، ما Astra را توصیه می کنیم. گزینه های سفارشی سازی زیادی دارد و برای وب سایت های خبری گزینه مناسبی است.

بهترین بخش در مورد استفاده از آسترا این است که از صفحه سازهای محبوب مثل  Elementorpro  و یا  Seedprod  پشتیبانی می کند. به علاوه، برای سئوی وردپرس (بهینه سازی موتور جستجو) مناسب است و عملکرد سریع تری را ارائه می کند.

با Astra، چندین قالب برای یک سایت خبری دریافت می کنید. شما به سادگی می توانید یکی را انتخاب کنید و آن را سفارشی سازی کنید.

به عنوان مثال، در این یک پیش نمایش و الگوی خبری ارائه شده توسط Astra است.

 

astra-news-template-preview

 

از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از SeedProd یک تم خبری سفارشی نیز ایجاد کنید. این افزونه بهترین سازنده وب سایت وردپرس است که به شما امکان می دهد بدون استفاده از هیچ کدی یک تم ایجاد کنید.

قالب های زیادی برای انتخاب و گزینه های مختلف سفارشی سازی وجود دارد. بهترین بخش، SeedProd یک تم و صفحه ساز را با کشیدن و رها کردن ارائه می دهد، بنابراین ویرایش سایت شما بسیار آسان است.

 

seedprod-news-templates

 

اضافه کردن محتوا به سایت خبری شما

وردپرس 2 نوع پیش فرض به نام نوشته ها و برگه ها را ارائه می دهد. نوشته ها بخشی از عملکرد وبلاگ نویسی هستند. از طرف دیگر، برگه ها محتوای ثابتی هستند که برای صفحات فرود مختلف مانند صفحه درباره ما یا تماس با ما استفاده می شوند.

برای شروع اضافه کردن محتوا، باید از ویرایشگر بلاک وردپرس (که گوتنبرگ نیز نامیده می شود) استفاده کنید.

گوتنبرگ برخلاف ویرایشگر قدیمی کلاسیک، ویژگی‌های مدرن و انعطاف‌پذیری بیشتری در ایجاد محتوا در ویرایشگر بلوک در اختیار شما قرار میدهد . قالب بندی متن و افزودن رسانه هایی مانند فیلم ها و تصاویر به محتوای خود را بسیار آسان می کند.

 

block-editor-examplebb

 

توصیه می کنیم با محتوای ثابت شروع کنید، زیرا به طور منظم تغییر نمی کند. انواع بسیار معمولی از محتوای ثابت وجود دارد که تقریباً همه وب سایت های موجود در اینترنت آن را به اشتراک می گذارند.

عبارتند از صفحه فرم تماس، صفحه درباره ما، صفحه اصلی، صفحه شرایط خدمات و موارد دیگر.

به عنوان مثال، در اینجا پیش نمایشی از ظاهر صفحه تماس با ما از OptinMonster است. شما می توانید از یک صفحه ساز برای ایجاد صفحات فرود سفارشی مانند OptinMonster استفاده کنید.

 

contact-us-page-preview

 

در مرحله بعد، می توانید شروع به ایجاد مقالات خبری به عنوان پست های وبلاگ کنید.

اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه افزودن یک پست وبلاگ جدید در وردپرس و استفاده از همه ویژگی ها را ببینید.

توصیه می کنیم مطالب جدید را به صورت مکرر منتشر کنید. سایت های خبری بزرگ روزانه چندین مقاله خبری تولید می کنند. می توانید با چند پست در هفته شروع کنید و سپس به تدریج تعداد آن را افزایش دهید.

نکته :اگر در ارائه موضوعات جدید مشکل دارید، می توانید راهنمای ما را در مورد نحوه ایجاد بیش از 100 ایده پست وبلاگ را دنبال کنید یا ابزار رایگان تولید پست هوش مصنوعی استفاده کنید.

 

سفارشی کردن و تنظیم تنظیمات وب سایت خبری شما

پس از افزودن محتوا به سایت خبری وردپرس خود، می توانید تنظیمات مختلف سایت خود را تغییر دهید و ظاهر آن را شخصی سازی کنید.

بیایید به برخی از مواردی که می توانید در سایت خود تنظیم کنید نگاه کنیم.

عنوان وب سایت خبری را ویرایش کنید

می توانید عنوان سایت را تغییر دهید و یک برچسب به سایت خبری خود اضافه کنید.

عنوان سایت، نام وب سایت شما خواهد بود، مانند زیگماکد. در حالی که شعار به توصیف مختصر وب سایت شما کمک می کند.

به سادگی از داشبورد وردپرس به تنظیمات و بعد صفحه عمومی بروید. از اینجا عنوان و برچسب سایت را وارد کنید.

 

change-site-title

 

توجه: اگر از افزونه SEO مانند All in One SEO (AIOSEO) یا Yoast SEO استفاده می کنید، قسمت عنوان سایت را خالی بگذارید. در غیر این صورت، افزونه ها متن عنوان را برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو استفاده می کنند.

 

برای سازماندهی محتوای خود دسته بندی ایجاد کنید

دسته بندی های وردپرس ابزار قدرتمندی است که به مرتب سازی محتوای شما کمک می کند. کاربران می توانند به سرعت اخبار مناطق، صنایع یا موضوعات مختلف را با پیمایش دسته های مختلف مشاهده کنند.

دسته ها همچنین ساختار مناسبی برای سایت شما ایجاد می کنند. این برای سئوی سایت شما عالی است، زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند صفحه شما در مورد چیست.

با رفتن به پست ها و بعد دسته ها از داشبورد وردپرس می توانید به راحتی دسته ها و زیرمجموعه ها را ایجاد کنید. سپس، یک نام وارد کنید و روی دکمه «افزودن دسته جدید» کلیک کنید.

 

uncategorizedaddnewcategory

 

یک منوی ناوبری به سایت خبری خود اضافه کنید

منوی ناوبری به خوانندگان شما کمک می کند تا سایت شما را مرور کنند. همچنین به شما امکان می دهد محتوای خود را سازماندهی کنید و دسترسی کاربران به مقالات و صفحات مهم را آسان کنید.

برای مثال، گاردین منویی را در بالای وب‌سایت خود نشان می‌دهد که در آن می‌توانید به محتوا بر اساس دسته‌های مختلف مانند اخبار، ورزش، فرهنگ و سبک زندگی دسترسی داشته باشید.

 

 

بسیاری از تم های خبری دارای منوهای داخلی هستند، و همچنین می توانید با استفاده از سیستم قدرتمند وردپرس، منوی ناوبری برای خود ایجاد کنید.

بخش ارسال نظر را در سایت خبری خود فعال کنید

شما می توانید به کاربران اجازه دهید تا در مورد مقاله خبری شما نظر بگذارند و در بحث ها شرکت کنند. این برای افزایش تعامل در سایت شما عالی است.

با این حال، اگر ارسال نظر را فعال نکرده باشید، می تواند منجر به هرزنامه های زیادی در سایت شما شود.

برای اطمینان از اینکه نظرات به طور خودکار در سایت شما ظاهر نمی شوند، به تنظیمات و بعد گفتگو از داشبورد وردپرس بروید. در مرحله بعد، باید به قسمت «پیش از اینکه نظر ظاهر شود» بروید و روی کادر «نظر باید به صورت دستی تأیید شود» کلیک کنید.

 

enable-manual-comment-approval-1

 

 

سایت خبری وردپرس خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

قدم بعدی این است که اطمینان حاصل کنید که کاربران به راحتی می توانند وب سایت خبری شما را در اینترنت پیدا کنند. اینجاست که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ضروری است.

شما می توانید ترافیک زیادی را از موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ به سایت خود هدایت کنید. با بهینه سازی محتوای خود، می توانید در نتایج صفحه موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید و افراد بیشتری را به بازدید از سایت خبری خود برسانید.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از افزونه All in One SEO (AIOSEO) است. این افزونه بهترین افزونه سئو برای وردپرس است و به شما کمک می کند تا بدون استخدام یک متخصص یا دانش فنی، سایت خود را برای موتورهای جستجو پیکربندی کنید.

AIOSEO ویژگی‌های قدرتمندی مانند تجزیه و تحلیل روی صفحه TruSEO، نشانه‌گذاری اسکیما ، نقشه‌های سایت XML، ناوبری ، ادغام رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. این افزونه بهینه سازی فنی سئو سایت خبری وردپرس شما را انجام می دهد.

 

aioseo-schema-generator

 

برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه راه اندازی All in One SEO برای وردپرس را ببینید.

علاوه بر استفاده از AIOSEO، همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید که اصول سئو را دنبال می کنید. به عنوان مثال، بررسی کنید که سایت شما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده است، سایت شما دارای URL مناسب SEO است، از HTTPS استفاده می کنید، لینک های داخلی به محتوای خود اضافه می کنید و موارد دیگر.

 

سایت خبری وردپرس خود را به Google News معرفی کنید

جدا از رعایت اصول اولیه سئو، می توانید یک قدم فراتر بروید و سایت خود را به Google News معرفی کنید. این روش می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد، مخاطبان جدیدی را جذب کند و تعامل ایجاد کند.

Google News یک منبع جمع‌آوری اخبار است که جدیدترین داستان‌ها و اخبار را از منابع مختلف نشان می‌دهد. نشان دادن سایت شما در Google News می‌تواند سایت را بهبود بخشد و همچنین به گرفتن بیشتر مخاطب و رتبه کمک کند.

 

googlenewsfeaturedsnippet

 

قبل از ارسال سایت خود به Google News، باید مطمئن شوید که از خط‌مشی‌های Google News پیروی می‌کنید. برای مثال، محتوای شما نباید خطرناک، فریبنده، نفرت انگیز، خشونت آمیز یا تکراری باشد.

هنگامی که تمام خط مشی ها را دنبال کردید، می توانید از افزونه AIOSEO برای تنظیم نقشه سایت خبری استفاده کنید. نقشه سایت خبری به گوگل کمک می کند تا به سرعت محتوای شما را کشف کرده و در بخش اخبار نمایش دهد.

 

aioseonewssitemapenabled

 

پس از ایجاد نقشه سایت، می توانید به وب سایت Google Publisher Center بروید.

در اینجا، می‌توانید URL سایت خبری خود را وارد کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا وب سایت  را به Google News متصل کنید.

 

googlenewsaddapublication

 

راه هایی برای افزایش ترافیک در وب سایت خبری شما

در حالی که سئو نقش بزرگی در افزایش ترافیک سایت شما دارد، راه های بیشتری برای جذب بازدیدکنندگان به مقالات خبری شما وجود دارد.

 1- بازدیدکنندگان را به مشترکین تبدیل کنید

آیا می دانستید که 70 درصد از افرادی که از سایت خبری شما بازدید می کنند دیگر هرگز باز نمی گردند؟

می توانید با استفاده از OptinMonster این مورد را تغییر دهید. این پلاگین تولید سرنخ و بهینه سازی نرخ تبدیل برای وردپرس است. OptinMonster به شما امکان می دهد پنجره های بازشو، کمپین ها، نوارهای شناور و موارد دیگر ایجاد کنید. بعلاوه، قوانین نمایش قدرتمندی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کمپین ها را در زمان مناسب به مخاطبان مناسب نشان دهید.

برای مثال، می‌توانید منابع رایگان، کوپن‌ها، تخفیف‌ها و سایر تشویق ها را در ازای آدرس‌های ایمیل کاربران ارائه دهید.

 

simple-popup-example

 

هنگامی که شروع به جذب مخاطب کردید، می توانید یک لیست ایمیل بسازید و یک خبرنامه برای ارسال آخرین اخبار، داستان های پرطرفدار و موارد دیگر راه اندازی کنید. این روش به بازگرداندن افراد به سایت شما و ایجاد جذابیت کمک می کند.

خدمات بازاریابی ایمیلی زیادی برای انتخاب وجود دارد. توصیه می کنیم برای شروع از Constant Contact، Brevo یا HubSpot استفاده کنید.

 

2- Push Notifications را برای مخاطبان خود ارسال کنید

ارسال Notifications به شما کمک می‌کند پس از ترک سایت با مخاطبان خود در ارتباط باشید. آنها در مقایسه با رسانه های اجتماعی یا ایمیل، نرخ تعامل بالاتری دارند.

برای شروع می توانید از PushEngage استفاده کنید. این بهترین پلاگین اعلان و یکی از بهترین افزونه های خبری برای وردپرس است. استفاده از آن بسیار آسان است و به راه اندازی کمپین های خودکار، ایجاد بخش هایی برای مشترکین مختلف، تجزیه و تحلیل دقیق و موارد دیگر کمک می کند.

 

wpbeginner-pushengage-notification

 

3-محتوا را در کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از راه‌های افزایش ترافیک وب‌سایت، اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی است.

به عنوان مثال، می‌توانید یک توییت در X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) درباره آخرین اخبار ارسال کنید و مقالات خبری را در فیس‌بوک، لینکدین، اینستاگرام و موارد دیگر به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را در سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند اخبار را با دوستان و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

با وردپرس، راه‌هایی برای خودکارسازی فرآیند و اشتراک‌گذاری خودکار محتوا در رسانه‌های اجتماعی هنگام انتشار وجود دارد. به سادگی از Uncanny Automator برای ایجاد و ادغام پروفایل های رسانه های اجتماعی با وب سایت خود استفاده کنید.

 

نکاتی برای افزایش تعامل در سایت خبری شما

هنگامی که شروع به اضافه کردن محتوای بیشتر و جذب بازدیدکنندگان بیشتر کردید، می توانید سایت خبری خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

در اینجا چند نکته برای افزایش تعامل در وب سایت شما وجود دارد:

1- افزودن تیکر خبری اسکرول در وردپرس

تیکر خبری پیمایش یک خط متنی است که به طور مداوم در سراسر صفحه نمایش داده می شود و قسمت کوچکی از اطلاعات را نشان می دهد.

به عنوان مثال، می‌توانید از آن برای نمایش اخبار فوری، نتایج ورزشی، اطلاعات مالی و ارزی ، آب‌وهوا، تخفیف‌ها، رویدادهای آینده و موارد دیگر استفاده کنید.

ساده ترین راه برای افزودن یک تیکر خبری اسکرول، استفاده از افزونه Ditty است. این یک افزونه رایگان است که استفاده و راه اندازی آن بسیار آسان است

2- نمایش مقالات محبوب و پرطرفدار

یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در سایت، نمایش مقالات خبری محبوب و پرطرفدار در داخل یا در انتهای محتوای شما است.

همچنین می توانید مقالات خبری مرتبط و سایر پست های وبلاگ را در مورد موضوعات مشابه در محتوای خود نشان دهید. این کار باعث می شود تا کاربران راحت تر بتوانند محتوای جدید را کشف کنند و مدت زمان بیشتری در سایت شما بمانند.

 

popular-posts-preview-on-wpbeginner

3- سایت خود را به جمع‌آوری اخبار تبدیل کنید

شما می توانید اخبار را از چندین منبع مدیریت کنید و آنها را در سایت خود به عنوان یک جمع کننده نمایش دهید.

اخبار جمع‌آوری‌ شده برای بسیاری از جایگاه‌ها مفید هستند و به کاربران اجازه می‌دهد اخبار وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را در یک مکان مشاهده کنند. همچنین به شما امکان می دهد از طریق فروش اشتراک، تبلیغات و حمایت های مالی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

برخی از جمع‌آوری‌کننده‌های اخبار محبوب عبارتند از Feedly، Google News و Alltop. همچنین می‌توانید با استفاده از افزونه‌ای مانند WP RSS Aggregator، سایت جمع‌آوری اخبار خود را ایجاد کنید.

 

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه ساخت یک وب سایت خبری گام به گام کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما برای افزایش عملکرد وردپرس و بهترین افزونه های وردپرس را  ببینید.

 

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال تلگرام زیگماکد برای آموزش های وردپرس عضو شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و اینستاگرام با شناسه @zigmacode پیدا کنید.

مشاوره و درخواست همکاری
ما با افتخار به شما کمک خواهیم کرد تا یک حضور قدرتمند و حرفه ای در دنیای دیجیتال داشته باشید. با ما تماس بگیرید و تیمی از متخصصان ما به شما خدمات با کیفیت ارائه خواهند کرد.

لینک کوتاه مقاله :

zigmacode.com/?p=12370

لینک کوتاه مقاله :

zigmacode.com/?p=12370

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره رایگان

زیگــــماکد

جهت تسریع در پاسخگویی لطفا موارد زیر را با دقت وارد و انتخاب کنید

اطلاعات تماس خود را وارد کنید
لطفا یکی از گزینه هارا انتخاب کنید
نوع خدمات مورد نیاز را مشخص کنید