322 2970 937 98+

خدمات پشتیبانی 24 / 7

آموزش تغییر پیشخوان وردپرس

آموزش تغییر پیشخوان وردپرس | معرفی 15 افزونه

آنچه در این مطلب میخوانید ...

 

آیا به دنبال بهترین افزونه های تغییر پیشخوان وردپرس هستید؟ اگر بله، پس به جای درستی آمده اید تا یک افزونه عالی برای تغییر پیشخوان وردپرس  وب سایت خود پیدا کنید.👌

به عنوان صاحبان سایت وردپرس، می دانیم که داشبورد مدیریت وردپرس ما چقدر مهم است. اما شما می توانید آن را بهینه تر کنید! برای عملکرد بهتر، می توانید پیشخوان وردپرس خود را سفارشی کنید و آن را شگفت انگیزتر کنید.

به عنوان مثال، می توانید ویجت های پیش فرض داشبورد وردپرس را با ابزارک های سفارشی خود تغییر دهید. یا حتی صفحه ورود به وردپرس خود را شخصی سازی کنید. و، خبر خوب، شما می توانید همه اینها را با یک افزونه پیشخوان وردپرس به صورت کاملا ساده انجام دهید.

از این رو در این آموزش، ما بهترین افزونه های پیشخوان مدیریت وردپرس را برای سال 2024 انتخاب کرده ایم. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.😎

 

چرا باید پیشخوان مدیریت وردپرس خود را سفارشی کنید؟

هنگام کار با وردپرس، داشبورد مدیریت مهمترین بخش وب سایت ما است. از آنجا، می توانید مدیریت وب سایت، تولید محتوا و غیره را انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید صفحات جدید ایجاد کنید، قالب را تغییر دهید و کل تنظیمات سایت خود را کنترل کنید.

پیشخوان وردپرس به طور پیش‌فرض چندان پیچیده نیست، اما هنوز هم، برخی از کاربران ممکن است رابط کاربری آن را دوست نداشته باشند. یا ممکن است در انتخاب گزینه‌ها و تنظیمات آن اشتباه کنند (پیمایش آسان نیست). یا ممکن است سادگی بیش از حد ظاهر پیشخوان برایشان جذاب نباشد !

آیا شما هم همین احساس را دارید؟ اگر بله، پس برای آموزش تغییر پیشخوان وردپرس، قدم به قدم با ما همراه شوید  !🧡

برای مثال، یک داشبورد سفارشی وردپرس ممکن است شبیه این عکس باشد:

 

Customizing WordPress Dashboard with WP Adminify Plugin
Customizing WordPress Dashboard with WP Adminify Plugin

سفارشی کردن پیشخوان مدیریت به شما این امکان را می دهد که داشبورد وردپرس خود را به رنگ سفید تغییر دهید. این بدان معنی است که به شما امکان می دهد ظاهر و نیازهای برند خود را کاملاً سفارشی کنید.

نه تنها که می توانید علاوه بر مرتب کردن داشبورد مطابق با نیاز، بلکه به عنوان صاحبان سایت مدیریت وردپرس را برای تیم خود جذاب تر کنید.

آیا شما نیز برای مشتریان خود وب سایت ایجاد می کنید؟ همچنین، ممکن است نیاز به سفارشی سازی داشبورد داشته باشید زیرا مشتریان شما ممکن است پیشخوان سفارشی را درخواست کنند. اگر مشتریان شما افراد غیرمسلط به فناوری باشند، پس برای آنها مفید خواهد بود. طبق نیاز مشتری یک پیشخوان سفارشی ساده بسازید و به آنها کمک کنید به راحتی سایت هایشان را خودشان مدیریت کنند.

خوشبختانه در وردپرس، افزونه های زیادی برای ساختن داشبوردهای سفارشی به راحتی قابل دریافت میباشد. و ما بهترین افزونه‌های تغییر پیشخوان وردپرس را در اینجا برای شما انتخاب کرده‌ایم.

 

15 تا از بهترین افزونه تغییر پیشخوان وردپرس برای سال 2024

ما با دقت لیستی از بهترین افزونه تغییر پیشخوان وردپرس را برای راحتی شما گردآوری کرده ایم. حتماً توضیحات، ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها را مرور کنید تا افزونه‌ای مناسب را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

 

1️⃣ WP Adminify

WP Adminify یکی از بهترین افزونه تغییر پیشخوان وردپرس است که به شما امکان می دهد داشبورد وردپرس خود را به زیبایی سفارشی کنید. این یک ابزار قدرتمند برای داشبورد وردپرس شما است.

 

Adminify WordPress Dashboard Plugin
Adminify WordPress Dashboard Plugin

با این کار، می‌توانید کل ناحیه مدیریت وردپرس و صفحه ورود خود را تغییر دهید و یک تجربه کاملاً جدید ایجاد کنید. این ابزار به شما امکان می دهد صفحه ورود خود را تنها با چند کلیک با Login Customizer سفارشی کنید.

علاوه بر این، اگر عاشق یک داشبورد با تم تاریک هستید، WP Adminify گزینه‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد حالت‌های روشن و تاریک را فعال کنید. در نهایت، رابط کاربری تمیز و مناسب، آن را به بهترین انتخاب به عنوان افزونه پیشخوان وردپرس تبدیل کرده است.

ویژگی های کلیدی:

⬅ می توانید ستون های پیشخوان وردپرس را اضافه، مدیریت و سازماندهی کنید

⬅ به شما امکان را میدهد یک منوی استاندارد را فقط یک بار ایجاد کنید و سپس آن را کپی کنید تا چندین گونه از منو را در اختیار داشته باشید

⬅ همراه با ابزار داخلی Google Pagespeed Insights برای یافتن مشکلات برای سرعت بهتر صفحه به شما کمک می کند

⬅ با یک منوی شناور سریع به ابزارهای ضروری وردپرس خود دسترسی پیدا کنید

⬅ همچنین، به شما این امکان را می‌دهد که یک ماژول را غیرفعال کنید تا تمام اعلان‌ها در بالای هر صفحه در پیشخوان شما دریافت نشود

قیمت گذاری:

WP Adminify یک افزونه فریمیوم است که در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارائه می شود.می توانید نسخه رایگان آن را از مخزن رسمی افزونه WordPress.org دانلود کنید.جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

در حالی که نسخه پریمیوم آن در 3 طرح قیمتی موجود است:

( Personal ): 79دلار – برای 1 سایت. شامل پیشخوان با ظاهر سفید، سفارشی‌کننده ورود کاربر، ویرایشگر منو، پیشخوان تاریک و غیره است.

(Business ): 129 دلار – برای 3 وب سایت؛ پشتیبانی از چند سایت، قالب های از پیش ساخته شده رابط کاربری و غیره را ارائه می دهد.

(Agency): 249 دلار – برای 50 سایت؛ شامل تمام ویژگی های طرح شخصی و تجاری است.

 

 

2️⃣ WpAlter

WpAlter یک افزونه تغییر پیشخوان وردپرس است که به شما امکان می دهد اکثر عناصر داشبورد یا پنل مدیریت وردپرس را سفارشی کنید. این افزونه یک ابزار واقعا قدرتمند است که باعث می‌شود مدیریت وردپرس شما برای شما و مشتری‌هایتان ساده تر شود..

 

WpAlter WordPress Dashboard Plugin
WpAlter WordPress Dashboard Plugin

 

این یک افزونه با تم سفید است که به شما امکان می دهد سبک را کاملاً تغییر دهید و متون و لوگوهای وردپرس و موارد دیگر را حذف کنید. همچنین، می‌توانید ویجت‌های سفارشی نامحدود را به پیشخوان وردپرس اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ به شما امکان می‌دهد هر ویجت داشبورد را حذف کنید، حتی اگر توسط افزونه‌ها و مضامین شخص ثالث ایجاد شده باشد

⬅ می‌توانید نمادهای سفارشی خود را برای آیتم‌های منوی مدیریت مانند Dashicons و FontAwesome تنظیم کنید.

⬅ سازگار با افزونه های محبوب وردپرس – صفحه ساز WPBakery، WP Super Cache، WP Total Cache، فرم تماس 7، WooCommerce و غیره

⬅ همچنین، به شما امکان می دهد سبک های CSS سفارشی را برای صفحات لاگین و مدیریت وردپرس اضافه کنید

قیمت گذاری:

✔ افزونه داشبورد WpAlter یک افزونه ممتاز وردپرس است که در CodeCanyon.net با قیمت 24 دلار موجود است.

✔ برای 6 ماه لایسنس دارد همچنین می توانید با 7.13 دلار اضافی لایسنس 12 ماهه تمدید شده دریافت کنید.

 

3️⃣ Ultimate Dashboard

آیا به دنبال قدرتمند ترین  افزونه تغییر پیشخوان وردپرس هستید که شخصی سازی داشبورد وردپرس را به تجربه ای آسان و روان تبدیل کند؟ پس،  Ultimate Dashboard برای شما مناسب است. این افزونه به شما امکان می دهد دپیشخوان وردپرس خود را سفارشی و ساده کنید.

 

 plugin ultimate dashboard

 

به همین ترتیب، این افزونه برای تغییر پیشخوان وردپرس عالی است . این افزونه داشبورد گیج کننده وردپرس را به داشبوردی تبدیل می کند که مشتریان شما دوست خواهند داشت. با این کار، می‌توانید هرگونه بهم ریختگی را از داشبورد خود پاک کنید. علاوه بر این، به شما امکان می دهد یک عنوان پیشخوان وردپرس سفارشی تنظیم کنید.

علاوه بر این، می‌توانید صفحه ورود به سیستم وردپرس را مستقیماً سفارشی و تغییر نام دهید. همچنین، به شما امکان می‌دهد ویجت‌های پیش‌فرض وردپرس را با ابزارک خود جایگزین کنید تا از داشبورد وردپرس استفاده معنادارتری داشته باشید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ صفحات مدیریت سفارشی (سطح بالا و منوی فرعی) با HTML و CSS ایجاد کنید

⬅ می توانید CSS سفارشی را به داشبورد وردپرس، ناحیه مدیریت و صفحه ورود به سیستم اضافه کنید

⬅ به شما امکان می دهد ویجت ها را به نقش های کاربر در وب سایت یا حتی فقط به کاربران خاص محدود کنید

⬅ به شما امکان می دهد URL ورود به سیستم وردپرس را تغییر دهید و URL /wp-admin/ را برای کاربرانی که وارد نشده اند پنهان کنید.

⬅ همچنین، می‌توانید فوتر و متن نسخه وردپرس را سفارشی کنید

قیمت گذاری:

Ultimate Dashboard یک افزونه freemium است که می توانید نسخه رایگان آن را از مخزن رسمی افزونه WordPress.org دانلود کنید.جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

یا می توانید نسخه حرفه ای را از وب سایت رسمی آن خریداری کنید. با هر طرح، پشتیبانی صفحه‌ساز، ابزارک‌های ویدیویی، لوگوی نوار مدیریت سفارشی، ویجت‌های فرم تماس و غیره را دریافت خواهید کرد. این افزونه در 3 طرح قیمت‌گذاری ارائه می‌شود:

(For 1 Site) : هزینه 58 دلار در سال.

(For 5 Sites) : هزینه 98 دلار در سال.

(Unlimited Sites) : Costs $178 per year.

 

4️⃣ WPShapere

WPShapere ابزار محبوب و قدرتمند دیگری است که به شما امکان می دهد داشبورد مدیریت وردپرس خود را سفارشی کنید. این افزونه به طور کامل به شما امکان می دهد بخش مدیریت وردپرس را برچسب سفید کنید.

 

افزونه داشبورد وردپرس WPShapere
WPShapere WordPress Dashboard Plugin

 

بهترین بخش این افزونه این است که به شما امکان می دهد یک داشبورد مدیریت کاملاً جدید با نام تجاری خود را به مشتریان خود ارائه دهید. با بیش از 16 تم حرفه ای از پیش ساخته شده و طرح های رنگی برای انتخاب ارائه می شود.

علاوه بر این، دارای یک گزینه کاربر ممتاز است که به شما امکان می دهد آیتم های منو را از افراد غیر مدیر مخفی کنید. این بدان معنی است که شما می توانید آیتم های منو را فقط به کاربران خاص و یا مدیران نشان دهید.

ویژگی های کلیدی:

⬅سازگاری با افزونه های محبوب وردپرس – فرم تماس ۷، ویژوال کامپوزر و غیره

⬅ به شما امکان می دهد همه موارد منو را به کاربران مدیر، خاص یا چندگانه نشان دهید

⬅ می توانید یک تم مدیریت سفارشی را با 16 تم داخلی ایجاد کنید

⬅ به شما امکان می دهد تمام تنظیمات خود را به رایانه خود اکسپورت کنید و هر زمان که نیاز داشتید آنها را وارد کنید

⬅ همچنین دارای یک سیستم پشتیبانی اختصاصی است

قیمت گذاری:

WPShapere یک افزونه اختصاصی است که برای شما 27 دلار هزینه دارد و می توانید آن را به مدت 6 ماه از CodeCanyon خریداری کنید. همچنین، 12 ماه پشتیبانی طولانی مدت با 8.25 دلار اضافی دریافت کنید.

 

5️⃣ Ultimate Client Dash

Ultimate Client Dash  ا افزونه تغییر پیشخوان وردپرس با یک ظاهر سفید و کاربر پسند است. این افزونه به شما امکان می دهد داشبورد وردپرس خود را سفارشی کنید و نام تجاری خود را تغییر دهید، قابلیت های کاربر را مدیریت کنید، وردپرس را با ظاهر سفید انتخاب کنید، ویجت های سفارشی ایجاد کنید و موارد دیگر.

 

ultimate-client-dash

علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که برندسازی را در وردپرس خود مدیریت کنید . می‌توانید با سفارشی‌سازی کامل نوار بالای مدیریت، پاورقی و داشبورد این کار را انجام دهید. در واقع، تم‌های مدرن زیبایی را ارائه می‌کند تا داشبورد شما را آنطور که دوست دارید تغییر دهید.

علاوه بر این، می توانید یک صفحه لندینگ زیبا برای وب سایت مشتری خود ایجاد کنید. همچنین، می‌توانید موارد منوی نوار بالا مانند به‌روزرسانی‌ها و نظرات را نشان داده یا پنهان کنید و منوهای جدیدی اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ این افزونه به شما امکان می‌دهد ظاهر و احساس صفحه فرود را با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های یکپارچه استایل شخصی سازی کنید.

⬅ به شما امکان می دهد برچسب ها و هشدارهای اعلان وردپرس را از مشتریان خود پنهان کنید

⬅ علاوه بر این، می توانید یک پیام خوشامدگویی سفارشی برای مشتریان ایجاد کنید

⬅ این افزونه به شما امکان می دهد مشتریان را به نقش های کاربری جدید اختصاص دهید و همچنین قابلیت های مشتریان را محدود کنید

⬅ همچنین، می‌توانید آیتم‌های منوی داشبورد را از همه نقش‌ها یا مشتری نقش خاص حذف کنید

قیمت گذاری:

Ultimate Client Dash یک افزونه freemium است که در هر دو نسخه (رایگان و پریمیوم) ارائه می شود. می توانید نسخه رایگان آن را از مخزن رسمی افزونه WordPress.org دانلود کنید.جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

در حالی که نسخه پریمیوم در 3 طرح قیمتی موجود است:

( Basic License ): هزینه 25 دلار برای یک سایت در سال.

( Pro License): هزینه 75 دلار برای حداکثر 5 سایت در سال.

( Elite License ): هزینه 150 دلار برای تعداد سایت های نامحدود در سال.

همه این برنامه‌ها شامل CSS سفارشی داشبورد، ویجت‌های سفارشی متعدد، قابلیت‌های مشتری توسعه‌یافته، پشتیبانی ممتاز و موارد دیگر می‌شوند.

 

6️⃣ Ultra WordPress Admin Theme

Ultra WordPress Admin Theme یک افزونه تغییر پیشخوان وردپرس است که به شما امکان می دهد طراحی ناحیه مدیریت سایت خود را تغییر دهید. دارای ویژگی برندسازی با برچسب سفید است تا ظاهر و احساس را به طور کامل مطابق با نیازهای برند شما سفارشی کند.

 

Ultra WordPress Admin Theme WordPress Plugin
Ultra WordPress Admin Theme WordPress Plugin

 

این افزونه ، به شما امکان می دهد ظاهر منوی مدیریت، نوار بالا، دکمه ها، جعبه محتوا، فرم ها و غیره را کنترل کنید. علاوه بر این، می‌توانید یک تم سایت را به عنوان تم پیش‌فرض برای همه سایت‌های موجود در شبکه تبدیل کنید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ شما می توانید ظاهر و احساس پنل مدیریت را با استفاده از طیف گسترده ای از گزینه های موجود به طور کامل سفارشی کنید

⬅ دارای بیش از 30 تم داخلی عالی از جمله تم های چند رنگ، تیره رنگ و رنگ روشن

⬅ نمایش/پنهان کردن پیوندهای URL مانند «بازگشت به سایت» و «گذرواژه فراموش شده» در صفحه ورود

⬅ گزینه های تایپوگرافی پیشرفته را برای کنترل اندازه قلم، ارتفاع خط، وزن قلم، زیر مجموعه فونت و غیره ارائه می دهد.

⬅ همچنین، به خوبی با افزونه Admin Menu Editor Pro سازگار است

قیمت گذاری:

Ultra WordPress Admin Theme یک افزونه اختصاصی وردپرس است که در CodeCanyon.net با قیمت ۲۳ دلار برای ۶ ماه پشتیبانی در دسترس است. همچنین می توانید 12 ماه پشتیبانی اضافی با 6.75 دلار اضافی دریافت کنید.

 

7️⃣ Material White Label WordPress Admin Theme

Material یک افزونه تغییر پیشخوان وردپرس اما اختصاصی میباشد .دارای بیش از 100 تم خیره کننده است و به شما این امکان را می دهد که یک تم سفارشی برای داشبورد خود ایجاد کنید.

 

Material WordPress Dashboard Plugin
Material WordPress Dashboard Plugin

 

به طور مشابه، بیش از 20 ویجت داشبورد را برای آمار و تجزیه و تحلیل سایت شما ارائه می کند. نه فقط این بلکه میتوانید آن ویجت ها را کنترل کنید که آیا می خواهید نمایش داده یا پنهان شوند.

علاوه بر این، با یک تم صفحه ورود به سیستم کاملاً قابل تنظیم ارائه می شود. همچنین، می توانید یک منوی شناور را در تمام صفحات داشبورد بچسبانید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ نصب آسان و آماده استفاده در شبکه چند سایتی

⬅ دارای گزینه های تایپوگرافی پیشرفته برای کنترل اندازه قلم، ارتفاع خط، وزن قلم و غیره

⬅ به شما امکان می دهد تصاویر را از URL های خارجی به روز کنید و تصاویر را در تمام وب سایت های مشتری خود فقط از یک مکان کنترل کنید

⬅ در واقع، می‌توانید رنگ‌ها، تیرگی، پس‌زمینه، فونت‌ها و غیره و یا هر عنصری را در صفحه ورود کنترل کنید.

⬅ همچنین، تقریباً با تمام افزونه ها و تم های وردپرس سازگار است

قیمت گذاری:

تم ادمین وردپرس Material White Label یک افزونه اختصاصی وردپرس است که می توانید به مدت 6 ماه از CodeCanyon.net با قیمت 23 دلار خریداری کنید.

 

8️⃣ White Label CMS

White Label CMS پیشرفته ترین و زیباترین افزونه تغییر پیشخوان وردپرس در بازار است. این افزونه به شما کمک می کند با صرفه جویی در زمان و سردرگمی، صفحه ورود و داشبورد ساده و سفارشی برای مشتریان خود ایجاد کنید و یا حتی وردپرس خود را تغییر نام دهید.

 

White Label CMS
White Label CMS

 

این یک افزونه خوب برای توسعه دهندگانی است که وب سایت ها را به مشتریان خود تحویل می دهند و از وردپرس به عنوان CMS استفاده می کنند. با این گفته، به شما امکان می دهد منوها را برای سایر کاربران مخفی کنید. و حتی به شما امکان می دهد نام تجاری خود را به بخش سرصفحه و پاورقی اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ به شما امکان می دهد همه چیز را از داشبورد پاک کنید و به پنل داشبورد خود اضافه کنید

⬅ راه اندازی یک داشبورد سفارشی آسان و سریع است

⬅ می توانید یک داشبورد سفارشی را در چند ثانیه تنظیم کنید

⬅ به شما امکان می دهد صفحه ورود را سفارشی کنید

قیمت گذاری:

White Label CMS یک افزونه رایگان است که می توانید آن را از مخزن رسمی WordPress.org دانلود کنید.جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

 

9️⃣ Custom Dashboard & Login Page – AGCA

داشبورد سفارشی و صفحه ورود به سیستم یکی از بهترین افزونه تغییر پیشخوان وردپرس است. این افزونه امکان را به شما می دهد تا به راحتی پنل مدیریت وردپرس، صفحه ورود، منوی مدیریت، نوار مدیریت و غیره را در جزئیات کوچک سفارشی کنید.

 

Custom Dashboard & Login Page WordPress Plugin
Custom Dashboard & Login Page WordPress Plugin

علاوه بر این، می توانید موارد نوار مدیریت را پنهان یا تغییر دهید. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که ردپای وردپرس را از نوار مدیریت حذف کرده و آن را با رنگ های سفارشی تغییر دهید.​

با این وجود، فقط در صورتی می‌توانید دکمه خروج را نشان دهید که نوار مدیریت کاملاً پنهان باشد. همچنین، می‌توانید یک قالب عنوان صفحه سفارشی در صفحات مدیریت و یک تصویر نام تجاری بالای محتوا در نوار مدیریت اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ به شما امکان می‌دهد موارد منوی مدیریت موجود و سفارشی را تغییر داده و حذف کنید

⬅ با پنل مدیریت سفارشی کاملا جذاب ادغام می شود و می توان از آن برای تغییر ظاهر پنل مدیریت پیش فرض وردپرس استفاده کرد.

⬅ می توانید صفحات پنل مدیریت خود را با محتوا، رنگ ها، تصاویر و متن سفارشی علامت گذاری کنید

⬅ همراه با ده ها گزینه پنل مدیریت دیگر که برای بهبود کاربری وردپرس در موارد مدیریت و صفحه ورود استفاده می شود

⬅ همچنین، به شما امکان می دهد رنگ پس زمینه و متن را در صفحه مدیریت و ورود به سیستم تغییر دهید

قیمت گذاری:

صفحه داشبورد و ورود سفارشی یک افزونه داشبورد وردپرس freemium است که در هر دو نسخه (رایگان و پریمیوم) ارائه می شود. می توانید نسخه رایگان آن را از مخزن رسمی افزونه WordPress.org دانلود کنید. جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

در حالی که نسخه پریمیوم در 3 طرح قیمتی موجود است:

(Personal ):هزینه 39 دلار برای حداکثر 2 سایت، 3 پیکربندی و گزینه های پیشرفته

( Plus):هزینه 89 دلار برای حداکثر 5 سایت، 4 پیکربندی و تنظیمات استفاده مجدد بین سایت ها

(Unlimited ): هزینه 249 دلار برای سایت های نامحدود، تنظیمات نامحدود، و افزودن/حذف سایت ها

 

0️⃣1️⃣ Adminimize

تصور کنید که یک وبلاگ شلوغ وردپرس را با نویسندگان زیادی مدیریت می کنید یا از وب سایت های به هم ریخته مشتری مراقبت می کنید. بخش مدیریت ممکن است کمی گیج کننده باشد، درست است؟ خب، اینجاست که Adminimize وارد عمل می‌شود.

 

Adminimize WordPress Dashboard Plugin
Adminimize WordPress Dashboard Plugin

 

علاوه بر این، می‌توانید با گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلف انتخاب کنید که ناحیه مدیریت چگونه به نظر می‌رسد. موضوعی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شما باشد یا تصمیم بگیرید چه چیزی در منوی شما نمایش داده می شود و چه چیزی نباشد.

ویژگی های کلیدی:

⬅ بخش اطلاعات کاربر سمت راست بالا را سفارشی کنید، تصمیم بگیرید کدام عناصر نمایش داده یا غیرفعال شود، از جمله پیوند خروج.

⬅ آپلود کننده رسانه از کل عرض صفحه برای یک تجربه یکپارچه استفاده می کند.

⬅ تنظیمات متا فیلدهای غیرضروری را برای هر کاربر غیرفعال کنید تا صفحه نوشتن خود را شلوغ نکند

⬅ می‌توانید ویجت‌ها، نوارهای مدیریت یا موارد خاص را برای نقش‌های مختلف کاربر حذف کنید.

قیمت گذاری:

مدیریت یک پنی برای شما هزینه نخواهد داشت. می توانید آن را به صورت رایگان از مخزن افزونه WordPress.org دانلود کنید.جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

 

1️⃣1️⃣ Admin Menu Editor

Admin Menu Editor به شما امکان می دهد منوی داشبورد وردپرس خود را به صورت دستی ویرایش کنید. با این کار می توانید وردپرس را برای مشتریان خود ساده تر و آسان تر کنید. در اینجا، می‌توانید منوها را مجدداً مرتب کنید، موارد خاص را نشان دهید/پنهان کنید، مجوزها را تغییر دهید و موارد دیگر.

 

Admin Menu Editor
Admin Menu Editor

به همین ترتیب، می‌توانید منو را با یک ابزار کشیدن و رها کردن سازماندهی کنید و آیتم‌های منوی پرکاربرد را به بالا منتقل کنید. حتی با چند کد کوتاه ابزار همراه است. این کدهای کوتاه عمدتاً برای کمک به ایجاد تغییر مسیرهای ورود/خروج و موارد دیگر استفاده می‌شوند.

ویژگی های کلیدی:

⬅ به شما امکان می دهد یک آیتم منو را به زیر منوی دیگری منتقل کنید

⬅ به شما امکان می دهد منوهای سفارشی ایجاد کنید که به هر قسمت از داشبورد یا یک URL خارجی اشاره می کنند

⬅ می توانید آیتم های منو را بر اساس نقش ها یا کاربران پنهان کنید

⬅ به شما کمک می کند پیوندهای خود را به منوی مدیریت اضافه کنید

⬅ بهمچنین، می‌توانید عناوین منو، آدرس‌های اینترنتی، نمادها، کلاس‌های CSS و غیره را تغییر دهید

قیمت گذاری:

Admin Menu Editor یک افزونه فریمیوم است که در هر دو نسخه (رایگان و پریمیوم) ارائه می شود. می توانید نسخه رایگان آن را از مخزن رسمی افزونه WordPress.org دانلود کنید. جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

در حالی که نسخه پریمیوم در 3 طرح قیمتی موجود است:

(Personal ): هزینه 39 دلار برای حداکثر 2 سایت.

( Plus): هزینه 59 دلار برای حداکثر 5 سایت.

(Agency): هزینه 79 دلار برای سایت های نامحدود.

 

2️⃣1️⃣ Erident Custom Login and Dashboard

Erident Custom Login and Dashboard یکی دیگر از افزونه های محبوب پیشخوان وردپرس است که به شما امکان می دهد تقریباً همه چیز را سفارشی کنید. با این کار می توانید صفحه ورود و داشبورد وردپرس خود را به طور کامل شخصی سازی کنید.

 

Erident Custom Login and Dashboard
Erident Custom Login and Dashboard

 

با این حال، این افزونه برای سفارشی سازی صفحه ورود بسیار محبوب است. از آنجایی که به شما امکان می‌دهد لوگوی شرکت خود را به صفحه ورود اضافه کنید، رنگ‌های پس‌زمینه، سبک‌ها، رنگ دکمه‌ها و غیره را تغییر دهید. همچنین به شما امکان می‌دهد لوگو و تصاویر پس‌زمینه را با آپلود کننده رسانه وردپرس مستقیماً از صفحه تنظیمات آپلود کنید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ به شما امکان می دهد متن های پاورقی را در داشبورد مدیریت تغییر دهید یا آن را به عنوان پیش فرض نگه دارید.

⬅ به شما امکان می دهد تنظیمات قبلی را پس از به روز رسانی وردپرس/افزونه ها رزرو کنید.

⬅ پس از غیرفعال کردن افزونه تنظیمات سفارشی را حذف کنید.

⬅ همچنین، لوگوی وردپرس در فرم ورود را با لوگوی شما جایگزین می کند.

قیمت گذاری:

این افزونه به صورت رایگان در مخزن افزونه WordPress.org در دسترس است.جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

 

3️⃣1️⃣ MainWP Dashboard

MainWP Dashboard یک افزونه تغییر پیشخوان وردپرس کاملا کاربردی و کاربرپسند است. این افزونه به شما امکان می دهد چندین سایت وردپرس را از طریق پیشخوان  میزبانی خصوصی خود کنترل کنید.

 

mainwp dashboard plugin

 

با برنامه های افزودنی MainWP، اکنون می توانید عملکرد داشبورد MainWP خود را بر اساس نیاز خود گسترش دهید. شما یک کاتالوگ از برنامه های افزودنی MainWP برای پشتیبان گیری، بازاریابی، سئو، امنیت، نظارت و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

علاوه بر این، این اطمینان را ایجاد می کند که می توانید کاربران را در سایت های وردپرس خود آسان تر ایجاد و مدیریت کنید. همچنین، از ارسال انبوه پشتیبانی می کند. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوا را ایجاد کنید، زمان انتشاز را انتخاب کنید و از امکانات این افزونه لذت ببرید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ به شما کمک می کند تا با کلیک بر روی یک دکمه، ارتقاهای بدون دردسر را انجام دهید.

⬅ در مورد هر افزونه یا قالب رها شده ای که باید به روز رسانی کنید به شما هشدار می دهد.

⬅ همچنین می‌توانید مشتریان یا سایت‌ها را تعلیق کنید.

⬅ همچنین، چندین گزینه پشتیبان ارائه می دهد.

قیمت گذاری:

MainWP Dashboard یک افزونه تغییر پیشخوان وردپرس رایگان است که می توانید آن را از مخزن رسمی افزونه WordPress.org دانلود کنید. جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

همچنین، نسخه پریمیوم آن ارائه می شود که می توانید از وب سایت رسمی آن با قیمت 29 دلار در ماه، 199 دلار در سال و پرداخت مادام العمر 599 دلار خریداری کنید.

 

4️⃣1️⃣ WP Custom Admin Interface

مورد بعد در لیست ما، WP Custom Admin Interface را داریم. با استفاده از این افزونه می توانید منوی مدیریت و نوار ابزار وردپرس را به راحتی شخصی سازی کنید. در واقع، می‌توانید رابط‌های مدیریت و لاگین را نیز سفارشی کنید.

 

WP Custom Admin Interface

به طور مشابه، با یک رابط کاربری عالی و ساده برای سفارشی کردن باطن وردپرس همراه است. حتی بیشتر، به طور یکپارچه آیتم های منو را با یک رابط کشیدن و رها کردن دوباره مرتب می کند.

علاوه بر این، می‌توانید ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند کلاس‌های CSS سفارشی، دسترسی به قابلیت و هدف پیوند هر آیتم منو را تغییر دهید. همچنین، به شما امکان می دهد نوار ابزار را به آخرین ذخیره یا به نوار ابزار استاندارد وردپرس بازیابی کنید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ می توانید آیتم های منوی سطح بالا را به آیتم های منوی سطح فرعی بکشید و رها کنید و بالعکس

⬅ این افزونه به شما امکان می دهد ویژگی های پیشرفته تری مانند کلاس های CSS سفارشی و اهداف پیوند هر آیتم منو را تغییر دهید

⬅ به شما امکان می دهد یک منو را به آخرین ذخیره یا به منوی استاندارد وردپرس بازیابی کنید

⬅ می توانید آیتم های منوی جدیدی ایجاد کنید و آنها را به هر موقعیتی بکشید

⬅ همچنین، به شما امکان می دهد جداکننده ها را به منوهای سطح بالا اضافه کنید

قیمت گذاری:

WP Custom Admin Interface یک افزونه freemium است که در هر دو نسخه (رایگان و پریمیوم) عرضه می شود. می توانید نسخه رایگان آن را از مخزن رسمی افزونه WordPress.org دانلود کنید.. جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

در حالی که نسخه پریمیوم با قیمت 39 دلار در سال و 89 دلار در سال برای سایت های نامحدود در دسترس است.

 

5️⃣1️⃣ Admin Columns

Admin Columns یکی دیگر از افزونه های داشبورد وردپرس عالی است که به شما امکان می دهد پنل های مدیریت محتوای وردپرس را با ستون های زیبا سازماندهی کنید. بیشتر از سفارشی سازی ستون مراقبت می کند تا سازماندهی شده و کاربر پسند به نظر برسد.

 

Admin Columns

به طور مشابه، با فیلترینگ هوشمند همراه است که به شما کمک می کند تا نتایج جستجو را محدود کنید و فقط آنچه را که باید ببینید را نشان می دهد. علاوه بر این، روی همه انواع پست، کاربران و فیلدهای سفارشی نیز کار می کند. و با ویرایش درون خطی، می توانید محتوا را مستقیماً از داخل جدول لیست بدون باز کردن آنها ویرایش کنید.

ویژگی های کلیدی:

⬅ به شما امکان می دهد هر ستون را بر اساس جدول لیست وردپرس مرتب کنید

⬅ به شما امکان می دهد چندین مورد را همزمان ویرایش کنید

⬅ شما می توانید اکسپورت سفارشی خود را از محتوای وردپرس خود در قالب CSV ایجاد کنید

⬅ به شما امکان می دهد مجموعه ای از ستون ها را ایجاد کنید که به یک کار یا زمینه خاص تعلق دارند

⬅ همچنین دارای اسکرول افقی است تا محتوای بیشتری را در یک جدول جا دهد

قیمت گذاری:

Admin Columns یک افزونه freemium است که می توانید نسخه رایگان آن را از فهرست پلاگین WordPress.org دریافت کنید. جهت دریافت مستقیم افزونه کلیک کنید ..

در حالی که نسخه پریمیوم با قیمت 89 دلار در سال و 249 دلار در سال برای سایت های نامحدود در دسترس است.

نتیجه گیری

اینها لیستی از بهترین افزونه های تغییر پیشخوان وردپرس برای وب سایت شما هستند. امیدواریم لیست ما از بهترین افزونه های پیشخوان وردپرس برای شما مفید باشد .

در نهایت، ما می خواهیم افزونه تغییر پیشخوان وردپرس مورد علاقه خود را توصیه کنیم. ما فکر می کنیم که WP Adminify بهترین افزونه داشبورد مدیریت وردپرس است زیرا به شما امکان می دهد داشبورد وردپرس خود را به زیبایی سفارشی کنید و یک تجربه کاملاً جدید ایجاد کنید.

اگر سؤال بیشتری در مورد بهترین افزونه داشبورد مدیریت وردپرس دارید، لطفاً در بخش دیدگاه نظر خود را بنویسید. ما سعی خواهیم کرد در اسرع وقت به پیام شما پاسخ دهیم .

 

🧡🧡🧡همچنین، ما را در فیس بوک و توییتر ، اینستاگرام و تلگرام با شناسه zigmacode@ برای مقالات بیشتر مانند این دنبال کنید.🧡🧡🧡

 

مشاوره و درخواست همکاری
ما با افتخار به شما کمک خواهیم کرد تا یک حضور قدرتمند و حرفه ای در دنیای دیجیتال داشته باشید. با ما تماس بگیرید و تیمی از متخصصان ما به شما خدمات با کیفیت ارائه خواهند کرد.

لینک کوتاه مقاله :

zigmacode.com/?p=15856

لینک کوتاه مقاله :

zigmacode.com/?p=15856

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره رایگان

زیگــــماکد

جهت تسریع در پاسخگویی لطفا موارد زیر را با دقت وارد و انتخاب کنید

اطلاعات تماس خود را وارد کنید
لطفا یکی از گزینه هارا انتخاب کنید
نوع خدمات مورد نیاز را مشخص کنید